Η διαδραστική έκθεση αναδεικνύει τις ποικιλόμορφες καταβολές και την παγκόσμια απήχηση της Anitta.
Εσείς μιλάτε τη γλώσσα της Anitta;
Μπορεί να ακούγεται σαν ρητορική ερώτηση, δεδομένων των παγκόσμιων επιτυχιών της Βραζιλιάνας τραγουδίστριας, αλλά στην πραγματικότητα αυτός είναι ο τίτλος μίας διαδραστικής έκθεσης περιορισμένης διάρκειας του Spotify στο Museu da Língua Portuguesa (Εθνικό Μουσείο Πορτογαλικής Γλώσσας) στο Σάο Πάολο.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία έως τις 2 Ιουνίου να «βουτήξουν βαθιά» στον κόσμο της Anitta και να «εξερευνήσουν τη γλωσσική ποικιλομορφία που υπάρχει στα funk beats της», όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
«Η γλώσσα είναι ένας χορός. Ένα ταξίδι. Μπορεί να μας μεταφέρει σε απίστευτα μέρη και μεταφέρει το βραζιλιάνικο funk παντού», δήλωσε η Anitta.
«Το νέο άλμπουμ μου είναι ένας εορτασμός του βραζιλιάνικου funk, και θέλω όλοι να μπουν σε αυτόν τον ρυθμό. Ελπίζω το “Funk Generation” να φτάσει σε κάθε γωνιά του κόσμου για να διαδώσει το μήνυμα του funk μας», συνέχισε.
Η καμπάνια, δημιουργία της Soko, έχει ως στόχο να αντικατοπτρίζει τις ποικιλόμορφες καταβολές της Anitta και την παγκόσμια απήχησή της.
«Η μουσική της Anitta είναι κάτι περισσότερο από ψυχαγωγία – είναι ένα πολιτιστικό φαινόμενο που ξεπερνά τα σύνορα», σχολίασε ο Diego Limberti, Chief Designer Officer της Soko.
«Με αυτή την καμπάνια, γιορτάζουμε τον πλούτο της πορτογαλικής γλώσσας και το funk ως τη δική του γλώσσα, μία ζωντανή αστική διάλεκτο που συνδέεται με την πραγματικότητα του κοινού», πρόσθεσε.
Η Anitta κυκλοφόρησε στις 26 Απριλίου το έκτο άλμπουμ της, «Funk Generation», το οποίο φέρνει στο επίκεντρο το βραζιλιάνικο funk που έχει επηρεάσει την καριέρα της.
Το «Funk Generation» διαδέχεται το «Versions of Me» του 2022 και περιλαμβάνει τα singles «Funk Rave» και «Double Team».
Αυτό το διάστημα, η Anitta πραγματοποιεί την πρώτη της περιοδεία στη Βόρεια Αμερική, σε παραγωγή της Live Nation.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με την έκθεση του Spotify στο Museu da Língua Portuguesa, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Do You Speak Anitta?”», δήλωσε η Manuela Ramalho, Διευθύντρια Marketing του Spotify στη Βραζιλία.
«Η γλώσσα και οι μορφές έκφρασής της είναι θεμελιώδη στοιχεία στην οικοδόμηση του πολιτισμού, και καλλιτέχνες σαν την Anitta παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, φέρνοντας νέους ρυθμούς και αργκό, επηρεάζοντας τον τρόπο που εκφράζονται και αλληλεπιδρούν οι νέοι», σημείωσε.