Η Beyoncé αποδεικνύει γιατί το Levi’s 501 είναι το απόλυτο αμερικανικό σύμβολο,
Κανείς δεν φοράει το τζιν όπως η Beyoncé. Η αστέρας της μουσικής εμφανίζεται σε ένα πλυντήριο ρούχων με ένα εφαρμοστό τζιν Levi’s 501 στη νέα διαφημιστική καμπάνια «Reiimagine» της Levi’s η οποία κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου.
Εμπνευσμένη από «την κληρονομιά της Levi’s», η καμπάνια επαναπροσδιορίζει το κλασικό τζιν 501 μέσα από μία «σειρά κεφαλαίων» με πρωταγωνίστρια την Beyoncé.
«Το τραγούδι μου “Levii’s Jeans” τιμά αυτό που πιστεύω ότι είναι η απόλυτη αμερικανική ενδυμασία – κάτι που όλοι φοράμε με υπερηφάνεια», δήλωσε η Beyoncé.
«Είναι τιμή μου που συνεργάζομαι με τη Levi’s για να δημιουργήσουμε μία εμβληματική αμερικανική εικόνα. Το denim-on-denim συχνά παρουσιάζεται μέσα από μία ανδρική οπτική, επομένως αυτή η καμπάνια, που τιμά την εμβληματική γυναικεία οπτική, είναι σημαντική για εμένα», τόνισε.
«Ανυπομονώ να εξερευνήσω καινοτόμους τρόπους για να ευθυγραμμίσουμε τα οράματά μας στην ενδυνάμωση των γυναικών και στην τιμή της δύναμής τους», πρόσθεσε.
Το πρώτο κεφάλαιο, με τίτλο «Launderette», είναι εμπνευσμένο από μία διαφήμιση της Levi’s από το 1985.
Στο διαφημιστικό, η τραγουδίστρια μπαίνει σε ένα κατάστημα αυτόματων πλυντηρίων φορώντας το γυναικείο τζιν Levi’s 501 από τη δεκαετία του 1990, ένα απλό αθλητικό T-shirt και ένα καουμπόικο καπέλο από τζιν.
Η Beyoncé ανοίγει το πλυντήριο, ρίχνει μέσα διαμάντια – αντί για απορρυπαντικό, γιατί είναι μία λαμπερή γυναίκα – πριν βγάλει το τζιν της (αποκαλύπτοντας τα εσώρουχά της Levi’s) και το ρίξει στο πλυντήριο.
Και φυσικά, το τραγούδι της «Levii’s Jeans» από το τελευταίο άλμπουμ της «Cowboy Carter» ακούγεται καθ’ όλη τη διάρκεια του διαφημιστικού.
Ο βραβευμένος με Emmy κινηματογραφιστής Marcell Rév έδωσε ζωή στην καμπάνια, ενώ η Levi’s ανέθεσε στον φωτογράφο Mason Poole την φωτογράφιση.
Η καμπάνια της Beyoncé για τη Levi’s θα επεκταθεί στην τηλεόραση, σε διαφημιστικές πινακίδες, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον τύπο και σε προωθητικές ενέργειες, καθώς και σε αποκλειστικά προϊόντα.
Για την έναρξη της καμπάνιας, πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου ψηφιακές προβολές έλαβαν χώρα στο Σαν Φρανσίσκο, το Χιούστον, το Σικάγο, τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Παρίσι, το Λονδίνο και το Βερολίνο.
«Σε συνεργασία με την Beyoncé, εξερευνούμε τη δύναμη της επαναπροσέγγισης μέσα από αυτήν την καμπάνια, βοηθώντας μας να συνδεθούμε με τους θαυμαστές μας με νέους τρόπους και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της γυναικείας σειράς μας ως η απόλυτη μάρκα denim lifestyle», δήλωσε η Levi’s.