Η Beyoncé είναι ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα βραβεία και τις περισσότερες υποψηφιότητες στα 67 χρόνια ιστορίας των Grammy.
Το 2023, η Beyoncé έγινε ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα βραβεία στην ιστορία των Grammy, έχοντας σημειώσει συνολικά 32 νίκες.
Την ίδια χρονιά, ο συνολικός αριθμός των υποψηφιοτήτων της έφτασε τις 88, με την τραγουδίστρια να ισοφαρίζει την επίδοση του συζύγου της Jay-Z για τον καλλιτέχνη με τις περισσότερες υποψηφιότητες στην ιστορία των Βραβείων Grammy.
Τώρα, η Beyoncé καταρρίπτει το ρεκόρ και προσθέτει στο ενεργητικό της 11 επιπλέον υποψηφιότητες, φτάνοντας συνολικά τις 99 υποψηφιότητες σε όλη την καριέρα της.
Οι υποψηφιότητες για τα Βραβεία Grammy 2025 ανακοινώθηκαν το 2025 και στις γενικές κατηγορίες, η Beyoncé είναι υποψήφια για το Τραγούδι της Χρονιάς και την Ηχογράφηση της Χρονιάς με το «Texas Hold ‘Em», το ιστορικό τραγούδι που την έκανε την πρώτη μαύρη γυναίκα που έφτασε στο Νο. 1 του Hot Country Songs Chart του Billboard.
Είναι επίσης υποψήφια για το Άλμπουμ της Χρονιάς για το «Cowboy Carter» — δίνοντας στην Ακαδημία Ηχογράφησης άλλη μια ευκαιρία να τη βραβεύσει, μετά την ομιλία του Jay-Z στην τελετή απονομής των Grammy του 2024, όπου ο ράπερ τόνισε την αναντιστοιχία μεταξύ των ιστορικών υποψηφιοτήτων της Beyoncé και των νικών της στην κατηγορία του Άλμπουμ της Χρονιάς.
Κάθε φορά που η Beyoncé έχει προταθεί για το Άλμπουμ της Χρονιάς από το 2010 έχει σημειώσει σημαντική επιτυχία.
Παρόλο που δεν έχει κερδίσει ποτέ το βραβείο — ούτε για το πρωτοποριακό «Beyoncé», ούτε για το επιδραστικό «Lemonade», ούτε για το «Renaissance» — η Beyoncé συνεχίζει να θέτει απαράμιλλα καλλιτεχνικά πρότυπα στη μουσική.
Επίσης, η Beyoncé έλαβε πέντε υποψηφιότητες στις κατηγορίες της country και της american roots μουσικής.
Μεταξύ άλλων, είναι υποψήφιο για το Καλύτερο Country Άλμπουμ με το «Cowboy Carter», για την Καλύτερη Country Solo Ερμηνεία με το «16 Carriages», για το Καλύτερο Country Τραγούδι με το «Texas Hold ‘Em» και την Καλύτερη Country Ερμηνεία από Ντούετο ή Συγκρότημα για το «II Most Wanted» με τη Miley Cyrus.
Επιπλέον, το «YA YA» από το «Cowboy Carter» είναι υποψήφιο για Καλύτερη Americana Ερμηνεία.
Είναι μια στιγμή δικαίωσης για την Beyoncé, μετά την απόφαση της επιτροπής country μουσικής της Ακαδημίας Ηχογράφησης να απορρίψει το τραγούδι «Daddy Lessons» από το άλμπουμ της «Lemonade» από την κατηγορία του Καλύτερου Country Τραγουδιού το 2016.
Το «Cowboy Carter» απουσίαζε επίσης από τις υποψηφιότητες των CMA Awards φέτος, μετά από μια αρνητική εμπειρία στην τελετή απονομής των βραβείων το 2016 που της έδωσε την αφορμή να εμβαθύνει στο είδος της country μουσικής με τους δικούς της όρους.
Η Beyoncé συναγωνίζεται στις country κατηγορίες των Βραβείων Grammy 2025 με συνεργάτες της από το Cowboy Carter, όπως ο Shaboozey και ο Post Malone, αλλά και με καταξιωμένους καλλιτέχνες της country όπως οι Kacey Musgraves, Chris Stapleton, Lainey Wilson και άλλοι.
Φέτος, η Beyoncé εμφανίζεται για πρώτη φορά στην κατηγορία της Καλύτερης Pop Ερμηνείας από Ντουέτο ή Συγκρότημα με το «Levii’s Jeans» με τον Post Malone, έναν καλλιτέχνη που επίσης μεταπήδησε στην country μουσική φέτος.
Η Beyoncé επιστρέφει επίσης στις pop και rap κατηγορίες με υποψηφιότητες για την Καλύτερη Pop Σόλο Ερμηνεία για το «Bodyguard» και την Καλύτερη Μελωδική Rap Ερμηνεία για το «Spaghettii» με τον Shaboozey και την Linda Martell, η οποία λαμβάνει την πρώτη της υποψηφιότητα για Grammy μετά από 50 χρόνια από την είσοδό της στο είδος.
«Αυτό το άλμπουμ δημιουργήθηκε σε διάστημα πέντε ετών. Γεννήθηκε από μια εμπειρία που είχα πριν χρόνια, όπου δεν ένιωσα ευπρόσδεκτη… και ήταν πολύ ξεκάθαρο ότι δεν ήμουν», δήλωσε η Beyoncé πριν την κυκλοφορία του «Cowboy Carter» τον Μάρτιο, αναφερόμενη στην εμφάνισή της στα CMA Awards του 2016.
«Είναι ωραίο να βλέπεις πώς η μουσική μπορεί να ενώσει τόσους πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα δυναμώνει τις φωνές κάποιων ανθρώπων που έχουν αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής τους στην εκπαίδευση για τη μουσική ιστορία μας», συνέχισε.
«Οι επικρίσεις που αντιμετώπισα όταν μπήκα για πρώτη φορά σε αυτό το είδος με ανάγκασαν να ξεπεράσω τους περιορισμούς που μου είχαν τεθεί. Το “Act II” είναι αποτέλεσμα της πρόκλησης που έθεσα στον εαυτό μου και του χρόνου που αφιέρωσα για να συνδυάσω διαφορετικά είδη μουσικής για να δημιουργήσω αυτή τη δουλειά», σημείωσε.