Η Beyoncé τιμά την κληρονομιά της οικογένειάς της.
Η Beyoncé κυκλοφορεί τη δική της σειρά αλκοολούχων ποτών και συνεργάζεται με τη Moët Hennessy για να δημιουργήσει ένα νέο ουίσκι προς τιμήν του προπαππού της.
Το νέο ουίσκι της Beyoncé με την ονομασία SirDavis περιγράφεται ως «αρμονία μπαχαρικών με εξαιρετικές νότες φρούτων» και πωλείται διαδικτυακή στην τιμή των 89 δολαρίων.
Προς το παρόν, το ουίσκι είναι διαθέσιμο μόνο για προπαραγγελία, αλλά θα βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων στις ΗΠΑ, το Λονδίνο, το Παρίσι και το Τόκιο – καθώς και σε επιλεγμένα αεροδρόμια – από τον Σεπτέμβριο.
«Πάντα με ελκύει η δύναμη και η αυτοπεποίθηση που νιώθω όταν πίνω ποιοτικό ουίσκι και ήθελα να προσκαλέσω περισσότερους ανθρώπους να νιώσουν αυτό το συναίσθημα», δήλωσε η Beyoncé για τη νέα επιχειρηματική κίνησή της.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του SirDavis, η διάσημη τραγουδίστρια αναζήτησε προσωπικά τη βοήθεια της Hennessy και του αποσταγματοποιού Δρα Bill Lumsden για να αναπτύξει τη δική της γεύση ουίσκι.
Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους, ανακάλυψε ότι ο παππούς του πατέρα της, ο Davis Hogue, ήταν ένας επιτυχημένος παράνομος παραγωγός αλκοόλ της εποχής της ποτοαπαγόρευσης στον αμερικανικό νότο και συνήθιζε να κρύβει μπουκάλια στο κτήμα του για να τα βρίσκουν οι φίλοι και η οικογένεια.
Μετά από χρόνια δουλειάς στο SirDavis, κατάφεραν τελικά να δημιουργήσει ένα ούσικι που τιμά με τον κατάλληλο τρόπο την κληρονομιά του Hogue.
«Νομίζω ότι μαζί φτάσαμε κάτι για το οποίο είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος», σχολίασε ο Bill Lumsden.
«Και πιστεύω ότι οι λάτρεις του ουίσκι θα μείνουν άναυδοι, καθώς πρόκειται για κάτι πραγματικά διαφορετικό από οτιδήποτε είχα δοκιμάσει ως τώρα», σημείωσε.
Η Beyoncé γιόρτασε την κυκλοφορία του ουίσκι δημοσιεύοντας στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μία φωτογραφία της στην οποία ποζάρει με ένα ποτήρι SirDavis.
Επίσης, ανάρτησε μία φωτογραφία της κομψής φιάλης του ουίσκι, η οποία διαθέτει τη σιλουέτα ενός αλόγου που μοιάζει με τα άλογα που εμφανίζονται στα εξώφυλλα των άλμπουμ της «Renaissance» (2022) και «Cowboy Carter» (2024).
Η Beyoncé ακολουθεί τα βήματα πολλών άλλων καλλιτεχνών που έχουν μπει στη βιομηχανία αλκοόλ, από την εταιρεία Whipshots της Cardi B μέχρι το ρούμι Ten to One της Ciara.
Ο Luke Bryan, ο Blake Shelton, ο Nick Jonas, η Katy Perry και πολλοί άλλοι έχουν επίσης κυκλοφορήσει διάφορες σειρές ρουμιού, τεκίλας, βότκας και μη αλκοολούχων κοκτέιλ.