Ήρθε η ώρα για την Billie Eilish να απομακρυνθεί από τον Finneas;
Η Billie Eilish έχει αρχίσει να μαθαίνει να «κάνει παραγωγή στο σπίτι χωρίς» τον Finneas.
Τα δύο αδέλφια έχουν μία σταθερή συνεργασία από την αρχή της καριέρας τους, με τον Finneas να έχει κάνει την παραγωγή και των τριών άλμπουμ της Billie Eilish, το «When We All Fall Asleep, Where Do We Go?» του 2019, το «Happier Than Ever» του 2021 και την πιο πρόσφατη κυκλοφορία της, το φετινό «Hit Me Hard And Soft».
Ωστόσο, σε μία συνέντευξή του στο Guitar.com, ο Finneas αποκάλυψε ότι έχει δώσει στην αδελφή του ένα «βασικό» σετ ώστε να μάθει να κάνει παραγωγή μουσικής μόνη της.
«Στήνω το στούντιο ηχογράφησης της Billie για να μπορεί να κάνει παραγωγή στο σπίτι χωρίς εμένα, γιατί είναι πολύ καλή σε αυτό!», είπε ο Finneas.
«Και είναι αστείο, της δίνω μόνο τα απολύτως απαραίτητα, για να τα μάθει όλα. Της λέω: “Άκου, θα μπορούσα να σου δώσω όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιώ τώρα, αλλά μου πήρε χρόνια να ξέρω πώς να τα αξιοποιήσω. Και αν σου δώσω αυτό το βασικό σετ, θα βγάζει νόημα αμέσως”», περιέγραψε.
Ο θρύλος για το πώς ο Finneas και η Billie Eilish, δημιούργησαν το άλμπουμ «When We All Fall Asleep, Where Do We Go?» από το υπνοδωμάτιό τους είναι πλέον γνωστός.
Ενώ το άλμπουμ αυτό συνδέεται κυρίως με σκοτεινά συνθεσάιζερ και ηλεκτρονικούς ρυθμούς, ο Finneas, ως κιθαρίστας, θέλει να ξεκαθαρίσει ότι τα πρώτα τραγούδια της Billie δεν δημιουργήθηκαν αποκλειστικά σε έναν φορητό υπολογιστή.
«Για να το αποσαφηνίσω λίγο, πάντα υπήρχε αρκετή κιθάρα στη μουσική της Billie», σημείωσε.
«Υπάρχει κιθάρα σε ένα σωρό κομμάτια του πρώτου της EP (του “Don’t Smile At Me” που κυκλοφόρησε το 2017), Και μετά, το πρώτο άλμπουμ της Billie έχει το “I Love You”, που είναι ακουστικό. Μας αρέσει η κιθάρα!», συνέχισε.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δούλευαν με περιορισμένα μέσα.
Ο Finneas απέκτησε την επιθυμία να ασχοληθεί με τη μουσική όταν παρακολούθησε μία συναυλία των Green Day σε ηλικία 11 ετών.
Στη συνέχεια δημιούργησε το δικό του συγκρότημα, του The Slightlys, το οποίο κατάφερε να αποκτήσει μία θέση στο περιοδεύον μουσικό φεστιβάλ Warped Tour, ενώ παράλληλα έχτιζε την καριέρα του ως σόλο καλλιτέχνης όταν άρχισε να δουλεύει στο σπίτι με την αδελφή του.
«Όλα γίνονταν πάντα από ανάγκη, έτσι δεν είναι;», είπε ο Finneas.
«Στο πρώτο EP και άλμπουμ της Billie, είχα μία ηλεκτρική κιθάρα και μία ακουστική κιθάρα. Και θυμάμαι, στο άλμπουμ της Billie – το πρώτο της άλμπουμ – κάναμε ένα τραγούδι που ονομάζεται
“All The Good Girls Go To Hell”. Και χρειαζόμουν ένα ηλεκτρικό μπάσο, οπότε έπρεπε να αγοράσω ένα ηλεκτρικό μπάσο!», θυμήθηκε.
«Πάντα έτσι ήταν. Μετά είχα αυτό το ηλεκτρικό μπάσο Fender Mustang, και για χρόνια αυτό που είχα ήταν αυτό το μπάσο, και εξακολουθεί να είναι ένα από τα ελάχιστα μπάσα που παίζω», συνέχισε.
«Οπότε πάντα μου άρεσε να έχω το ένα πράγμα που χρησιμοποιώ και να το αξιοποιώ όσο περισσότερο μπορώ», υπογράμμισε.
Η Billie Eilish, μαθαίνοντας τα μυστικά της παραγωγής μουσικής, δεν απομακρύνεται από την επιρροή του αδελφού της, αλλά, αντίθετα, επιδιώκει την απόλυτη αυτονομία στη δημιουργική διαδικασία της.
Αυτή η εξέλιξη δείχνει την επιθυμία τους να εξερευνήσουν και να διευρύνουν τα όρια της μουσικής τους, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν την ουσία και τη σύνθεση που τους χαρακτήρισε από την αρχή.