Το «Kill This Love» είναι το δεύτερο music video των BLACKPINK που ξεπερνά τις δύο δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Η παγκόσμια μουσική σκηνή έχει δει πολλές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο της K-pop να αποτελεί μία από τις πιο εντυπωσιακές. Στην καρδιά αυτού του φαινομένου βρίσκεται το γυναικείο συγκρότημα BLACKPINK.
Αφού η επιτυχία τους «Kill This Love» έγραψε ιστορία όταν κυκλοφόρησε το 2019, αυτή τη φορά σημειώνει ένα νέο ορόσημο και γίνεται το δεύτερο music video των BLACKPINK που ξεπερνά τις δύο δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube, μετά το «DDU-DU DDU-DU» (2018).
Το «Kill This Love» κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2019. Το τραγούδι, με τον δυναμικό του ρυθμό και την εντυπωσιακή παραγωγή, έγινε γρήγορα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα τραγουδιού του συγκροτήματος.
Το music video του «Kill This Love», σκηνοθετημένο με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια, παρουσιάζει τις Jennie, Jisoo, Lisa και Rosé σε μία σειρά από εντυπωσιακά σκηνικά, που περιλαμβάνουν γιγαντιαίους κύκνους, τοίχους γεμάτους με πολύχρωμα κουτιά δημητριακών και μία σκηνή όπου τα τέσσερα μέλη του συγκροτήματος χορεύουν στην άκρη μίας τεράστιας παγίδας αρκούδας.
Όταν κυκλοφόρησε, το «Kill This Love» πραγματοποίησε το καλύτερο ντεμπούτο στην ιστορία του YouTube μέχρι εκείνη τη στιγμή, συγκεντρώνοντας 56,7 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 24 ώρες από την πρεμιέρα του.
Μέσα σε λιγότερο από τρεις ημέρες, το «Kill This Love» είχε ήδη ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια προβολές, αποτελώντας τότε ένα από τα μουσικά βίντεο που είχαν φτάσει ταχύτερα σε αυτό το ορόσημο.
Επίσης, το «Kill This Love» έγραψε ιστορία ως το τραγούδι από γυναικείο K-pop συγκρότημα με την υψηλότερη θέση στο chart του Billboard Hot 100 μέχρι εκείνη την εποχή.
Το «Kill This Love» και το music video αντιπροσωπεύουν την κορύφωση της δημιουργικής ενέργειας των BLACKPINK και της ικανότητάς τους να συνδυάζουν τη μουσική με την οπτική τέχνη.
Η κυκλοφορία του τραγουδιού συνέπεσε με μία περίοδο όπου οι BLACKPINK έσπαγαν συνεχώς ρεκόρ και καθιέρωναν τη θέση τους ως το κορυφαίο γυναικείο συγκρότημα στην ιστορία της K-pop.
Από την κυκλοφορία του «Kill This Love» μέχρι σήμερα, τα μέλη των BLACKPINK έχουν συνεχίσει να εξελίσσονται τόσο συλλογικά όσο και ατομικά.
Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους, «Born Pink», τον Σεπτέμβριο του 2022 και μία τεράστια παγκόσμια περιοδεία για την προώθησή του, τα μέλη των BLACKPINK επικεντρώνονται ξανά στα προσωπικά βήματά της αυτήν την περίοδο.
Η Rosé λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη της καμπάνια με την PUMA, ενώ η Lisa έγινε η νέα πρέσβειρα του οίκου Louis Vuitton και ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της ως ηθοποιός στην τρίτη σεζόν της σειράς «White Lotus» του HBO.
Παράλληλα, η Lisa απέδειξε για άλλη μία φορά την ικανότητά της να προσαρμόζεται και να καινοτομεί στη μουσική βιομηχανία με τα δύο νέα single που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το «Rockstar» και το «New Woman» σε συνεργασία με τη Rosalía.
Οι BLACKPINK είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που συνεχίζει να επηρεάζει και να εμπνέει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Με το «Kill This Love», οι BLACKPINK απέδειξαν ότι μπορούν να κατακτήσουν όχι μόνο τις μουσικές σκηνές αλλά και το διαδίκτυο, δημιουργώντας περιεχόμενο που ξεπερνά τα όρια της μουσικής και γίνεται μέρος της δημοφιλούς κουλτούρας.
Με την αδιάκοπη εξέλιξή τους, οι BLACKPINK συνεχίζουν να γράφουν ιστορία και να καθορίζουν το μέλλον της μουσικής βιομηχανίας.