Οι παίκτες μπορούν να συναντήσουν μία εικονική εκδοχή της Cher, να παίξουν παιχνίδια και να αποκτήσουν προϊόντα εμπνευσμένα από τα εμβληματικά looks της Cher.
Η Cher κυκλοφόρησε το πρώτο χριστουγεννιάτικο άλμπουμ της και τώρα καταγράφει άλλη μία πρωτιά: ένα ταξίδι στο metaverse.
Η θρυλική τραγουδίστρια θα καταλάβει το Roblox από την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου και για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα γιορτάσει τα Χριστούγεννα με τους εκατομμύρια χρήστες της πλατφόρμας, στη νεότερη συνεργασία μεταξύ της Warner Music Group και της κορυφαίας εταιρείας ανάπτυξης παιχνιδιών metaverse Gamefam.
Η Cher θα επισκεφθεί τον μουσικό κόσμο Harmony Hills της Warner Music Group στο Roblox, ο οποίος θα διαθέτει εορταστικές διακοσμήσεις, νέες τοποθεσίες με θέμα τις γιορτές και εικονικά προϊόντα περιορισμένης έκδοσης εμπνευσμένα από μερικά από τα εμβληματικά looks της τραγουδίστριας.
Στο πλαίσιο του event, θα παρουσιαστούν τρία από τα νέα χριστουγεννιάτικα τραγούδια της Cher: το «Drop Top Sleigh Ride» με τη συμμετοχή του Tyga, το «Angels in the Snow» και το ιστορικό No. 1 single «DJ Play a Christmas Song».
Εκτός από μία εικονική NPC (non-playable character) εκδοχή της Cher που έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει με το εξώφυλλο του νέου άλμπουμ της «Christmas», οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν το wearable avatar ολοκληρώνοντας επιτυχώς αποστολές όπως η παράδοση δώρων, η αναρρίχηση σε χριστουγεννιάτικα δέντρα και η συμμετοχή σε χιονοπόλεμο.
Η συνεργασία της Warner Music Group και της Gamefam ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2023 με μία συναυλία με τη συμμετοχή της ράπερ Saweetie πριν από το Super Bowl.
Η Gamefam αναφέρει ότι η συναυλία της Saweetie συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από κάθε άλλη συναυλία στο Roblox με 96% βαθμολογία από τους παίκτες, ενώ η καμπάνια για το Super Bowl κατέγραψε πάνω από 7,5 εκατομμύρια επισκέψεις σε μία εβδομάδα.
Τη συναυλία της Bebe Rexha στο Roblox τον Ιούλιο για την προώθηση του άλμπουμ της «Bebe» παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 8.300 ταυτόχρονοι χρήστες με 4,3 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις.
Η αξιοποίηση των 70 εκατομμυρίων καθημερινά ενεργών χρηστών του Roblox είναι μία μοναδική ευκαιρία για έναν θρύλο όπως η Cher να προσεγγίσει όλες τις γενιές, συμπεριλαμβανομένου ενός εντελώς νέου κοινού και δημογραφικού κοινού, μέσω της χριστουγεννιάτικης μουσικής της.
«Τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια έχουν αυτή τη μαγεία που ενώνει πάντα τις οικογένειες και πιστεύουμε ότι το χριστουγεννιάτικο άλμπουμ της Cher αποτυπώνει πραγματικά αυτό το πνεύμα», δήλωσε η Jacqui Bransky, Αντιπρόεδρος Web3 και Καινοτομίας της Warner Records.
«Σκεφτήκαμε ότι η μεταφορά της μουσικής της στο Roblox θα τη βοηθήσει να γνωρίσει μία νέα γενιά θαυμαστών, ενώ θα σκορπίσει χαρά. Θέλαμε η όλη εμπειρία να μοιάζει με μία ιστορία, κάτι που πραγματικά να εμπλέκει το κοινό, ενώ παράλληλα να είναι αυθεντική ως προς το ποια είναι η Cher ως καλλιτέχνης», εξήγησε.
Ο Alli Guglielmino, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης της Gamefam, πρόσθεσε: «Η Cher είναι μία διαχρονική σούπερ σταρ πολλών γενεών και μετά από επτά δεκαετίες συνεχίζει να βρίσκει καινοτόμους τρόπους για να συνδεθεί με ένα νέο κύμα θαυμαστών».
«Καθώς η Gen Z και η Alpha απομακρύνονται από τις παραδοσιακές μεθόδους κατανάλωσης μουσικής, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να τους προσεγγίσουμε από την πλατφόρμα παιχνιδιών metaverse, όπου παίζουν ενεργά για 2,5 ώρες κάθε μέρα», ανέφερε.