Το Spotify και οι Coldplay ενώνουν τις δυνάμεις τους για μία μοναδική φανέλα της FC Barcelona – Μία συνεργασία βασισμένη στην ιστορία και την κοινή αγάπη για τη μουσική και το ποδόσφαιρο
Το Spotify και οι Coldplay, σε μία πρωτοποριακή συνεργασία, παρουσιάζουν μία νέα, συλλεκτική φανέλα για την FC Barcelona, εμπνευσμένη από το νέο άλμπουμ του συγκροτήματος, «Moon Music».
Η φανέλα, που φέρει το λογότυπο του «Moon Music», αποτελεί φόρο τιμής στην μακροχρόνια σχέση των Coldplay με την πόλη της Βαρκελώνης και την ομάδα της, η οποία ξεκίνησε το 2008, όταν το τραγούδι «Viva La Vida» έγινε ο ανεπίσημος ύμνος του συλλόγου.
Μόνο 1.899 φανέλες θα διατεθούν προς πώληση, τιμώντας το έτος ίδρυσης του συλλόγου, ενώ 22 επιπλέον φανέλες, με φωσφορίζοντα σχέδια, θα υπογραφούν από τους παίκτες της ανδρικής και της γυναικείας ομάδας.
Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), με την οποία η FC Barcelona συνεργάζεται από το 2022.
Σε δήλωσή τους, οι Coldplay εξέφρασαν την τιμή τους για την επιλογή του Spotify να συμπεριλάβει το λογότυπο του «Moon Music» στη φανέλα της FC Barcelona, τονίζοντας τη βαθιά σχέση τους με την πόλη και τον σύλλογο.
Επιπλέον, υπογράμμισαν την υπερηφάνειά τους για την υποστήριξη του έργου της UNHCR, που προστατεύει πρόσφυγες και εκτοπισμένους σε όλο τον κόσμο, ευχαριστώντας τη Spotify και την FC Barcelona για την υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας.
«Είναι τιμή μας που το Spotify επέλεξε να παρουσιάσει το σχέδιο του “Moon Music” στη φανέλα της FC Barcelona. Έχουμε μία ιδιαίτερη σχέση με την πόλη και το σύλλογο εδώ και πολλά χρόνια», είπαν οι Coldplay.
«Είμαστε επίσης υπερήφανοι που υποστηρίζουμε την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ στο έργο της για την προστασία των προσφύγων και των εκτοπισμένων ατόμων σε όλο τον κόσμο. Ευχαριστούμε θερμά το Spotify και την FC Barcelona για την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος», συνέχισαν.
Η νέα φανέλα θα φορεθεί για πρώτη φορά στο πολυαναμενόμενο El Clásico, εναντίον της Real Madrid, στις 26 Οκτωβρίου, ενώ η γυναικεία ομάδα της FC Barcelona θα φορέσει τη φανέλα στον αγώνα εναντίον της Eibar, στις 2 Νοεμβρίου.
Η προπώληση της φανέλας ξεκίνησε στις 17 Οκτωβρίου, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της FC Barcelona, ενώ η γενική πώληση θα ξεκινήσει στις 18 Οκτωβρίου.
Η FC Barcelona έχει συνεργαστεί με πολλούς διάσημους καλλιτέχνες τα τελευταία χρόνια, όπως οι Rolling Stones, Drake, Rosalía και Karol G, δημιουργώντας μοναδικές φανέλες εμπνευσμένες από τη μουσική τους, στο πλαίσιο της πολυετούς χορηγίας του Spotify.
Οι Rolling Stones συνεργάστηκαν με την FC Barcelona για την κυκλοφορία του άλμπουμ τους «Hackney Diamonds», ενώ όταν ο Drake έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης που ξεπέρασε τα 50 δισεκατομμύρια streams στο Spotify, η επιτυχία του τιμήθηκε με μία φανέλα με το σύμβολο της OVO Sound.
Οι Coldplay είναι το πιο δημοφιλές βρετανικό συγκρότημα στο Spotify, ενώ 12 τραγούδια τους έχουν συγκεντρώσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο streams στην πλατφόρμα.
Όπως η FC Barcelona, έτσι και οι Coldplay ενώνουν οπαδούς από όλο τον κόσμο. Η συνεργασία αυτή γιορτάζει την ενότητα της ανθρωπότητας και τη χαρά που προσφέρουν οι κοινές εμπειρίες, είτε πρόκειται για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα είτε για μία συναυλία.
Το λογότυπο «Moon Music» που κοσμεί τη φανέλα της FC Barcelona είναι εμπνευσμένο από ένα σχέδιο ενός θαυμαστή των Coldplay, αποδεικνύοντας τη σύνδεση του συγκροτήματος με τους οπαδούς του σε όλο τον κόσμο.
Ο Marc Hazan, Αντιπρόεδρος Συνεργασιών και Marketing του Spotify, δήλωσε ότι η κυκλοφορία του «Moon Music» αποτελεί την ιδανική στιγμή για να γιορταστεί η ιστορία των Coldplay με την FC Barcelona.
«Οι Coldplay είναι ένα από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα στον κόσμο στο Spotify και η βαθιά τους σχέση με την FC Barcelona είναι ξεχωριστή», ανέφερε.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε αυτή την ιστορία με τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο μέσω της εμβληματικής φανέλας της FC Barcelona. Η κυκλοφορία του “Moon Music” είναι η τέλεια αφορμή για να γιορτάσουμε τη δύναμη του ποδοσφαίρου και της μουσικής που φέρνει τους ανθρώπους κοντά», πρόσθεσε.