Η εικαστική ταυτότητα της Eurovision 2024 συνδυάζει άρωμα Σουηδίας και μουσικής.
Η σουηδική ραδιοτηλεόραση SVT και η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεεικαστική Ένωση (EBU) αποκάλυψαν το θέμα του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision: «The Eurovision Lights».
Η εικαστική ταυτότητα για τη Eurovision 2024 δημιουργήθηκε με τον συνδυασμό του βόρειου σέλας και του αρμονικού ρυθμού των ισοσταθμιστών ήχου.
Η ιδέα «The Eurovision Lights» βασίζεται σε απλές γραμμικές διαβαθμίσεις, εμπνευσμένες από τις κάθετες γραμμές που διαπερνούν τόσο το βόρειο σέλας όσο και τους ισοσταθμιστές ήχου, και σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι μία ευέλικτη ταυτότητα που μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες και τις συσκευές.
Αυτή ακριβώς η δυνατότητα προσαρμογής έχει κεντρική σημασία για τη διασφάλιση μίας συνεπούς εμπειρίας ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το μέγεθος της οθόνης.
Η Christel Tholse Willers της SVT, αναπληρώτρια εκτελεστική παραγωγός του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2024, δήλωσε:
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που παρουσιάζουμε μία ταυτότητα που έχει σχεδιαστεί για να είναι ευέλικτη και χρήσιμη τόσο εντός όσο και εκτός οθόνης. Είναι εμπνευσμένη από το υπέροχο “Βόρειο Σέλας”, η ομορφιά και το μυστήριο του οποίου έχει μετατραπεί σε “The Eurovision Lights”.
Πρόκειται για ένα σαγηνευτικό και όμορφο μείγμα των λαμπερών χρωμάτων της μάρκας του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, το οποίο δεν θα το δούμε μόνο στις τρεις ζωντανές μεταδόσεις, αλλά και σε συναρπαστικές παραλλαγές σε διαφορετικά πλαίσια στις ψηφιακές πλατφόρμες της διοργάνωσης και θα δώσει μία αίσθηση Eurovision στους αστικούς χώρους του Μάλμε».
Ο Johan Bello από την εταιρεία παραγωγής Uncut, ο οποίος ηγήθηκε της διαδικασίας, ανέφερε:
«Η ταυτότητα δεν είναι απλώς ένα λογότυπο, αλλά μία ιστορία από μόνη της, με το βόρειο σέλας ως βάση και τη χρωματική παλέτα του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision ως κινητήρια δύναμη.
Αυτή η ένωση των στοιχείων δημιουργεί μία δυναμική και ευέλικτη παλέτα που θα ανοίξει για να χρησιμοποιηθεί δημιουργικά με διάφορους τρόπους».
Ο Sidney Lim, ο οποίος συμμετείχε επίσης στον σχεδιασμό, πρόσθεσε:
«Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε καθαρές, απλές διαβαθμίσεις ως βασικά δομικά στοιχεία για να δημιουργήσουμε μία ταυτότητα για την Eurovision που να είναι φωτεινή, μοντέρνα και θα κοιτά προς τα εμπρός.
Ανυπομονούμε να δούμε αυτό το branding να ξεδιπλώνεται το 2024 στη δική μας ώρα στο Μάλμε της Σουηδίας!»
Τον Νοέμβριο, η EBU ανακοίνωσε ότι όλοι οι μελλοντικοί διαγωνισμοί της Eurovision θα χρησιμοποιούν ένα κοινό σύνθημα που εκφράζει τις βασικές αρχές της διοργάνωσης, επιλέγοντας να διατηρήσει το σύνθημα «United By Music» που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με επιτυχία στην Eurovision 2023 στο Λίβερπουλ.
Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024 θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας την Τρίτη 7 Μαΐου (Πρώτος Ημιτελικός), την Πέμπτη 9 Μαΐου (Δεύτερος Ημιτελικός) και το Σάββατο 11 Μαΐου (Μεγάλος Τελικός).