Eurovision: Ριζικές αλλαγές στον διαγωνισμό με στόχο τη διασφάλιση ευημερίας και υποστήριξης

Μετά τις εντάσεις που επισκίασαν τον φετινό διαγωνισμό, η EBU ανακοινώνει μία σειρά από «βελτιώσεις» στη Eurovision.

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision συνεχίζει να εξελίσσεται ως το μεγαλύτερο και πιο διάσημο ψυχαγωγικό σόου στον κόσμο, προσελκύοντας εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως.

Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσης για την καλύτερη δυνατή εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους, η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU) ανακοίνωσε μία σειρά από βελτιώσεις με στόχο τη διασφάλιση της ευημερίας των συμμετεχόντων, τη διασφάλιση θετικών εμπειριών για τους καλλιτέχνες και τις αντιπροσωπείες και την προώθηση των βασικών αξιών της κοινότητας, του σεβασμού και της συμπερίληψης.

Οι στρατηγικές αλλαγές εγκρίθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο της διοργάνωσης, το Reference Group της Eurovision μετά από μία εμπεριστατωμένη αξιολόγηση των γεγονότων στο Μάλμε τον περασμένο Μάιο και διαβουλεύσεις με τους 37 συμμετέχοντες ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχία και ανάπτυξη του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

Διαφήμιση

Έμφαση στην ευημερία και στην υποστήριξη

Η EBU προχωρά σε βελτιώσεις στην επικοινωνία, στην ευημερία και στη θετική εμπειρία όλων όσοι παρακολουθούν τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.

Αυτές περιλαμβάνουν την εισαγωγή ενός νέου Κώδικα Δεοντολογίας (Code of Conduct) και ενός Καθηκοντολογίου (Duty of Care Protocol), με βάση τους υφιστάμενους κανόνες και συμβάσεις, που θα διασφαλίζουν σαφείς ρόλους και ευθύνες για όλους όσοι εμπλέκονται στη διοργάνωση.

Για πρώτη φορά, η συμφωνία στην τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας θα αποτελεί προϋπόθεση για τη διαπίστευση στη διοργάνωση, σηματοδοτώντας τη δέσμευση της EBU να καλλιεργήσει ένα περιβάλλον σεβασμού και υποστήριξης για όλους.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας επιβάλλει την τήρηση των τοπικών νόμων, απαγορεύει την εργαλειοποίηση του Διαγωνισμού και περιγράφει τις πρόνοιες για επαγγελματική συμπεριφορά, δίκαιο ανταγωνισμό και υπεύθυνη επικοινωνία.

Διαφήμιση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Καταπέλτης η Bambie Thug: «Η EBU δεν αντιπροσωπεύει τη Eurovision»

Το Καθηκοντολόγιο επικεντρώνεται στη μέριμνα για ασφάλεια, ευημερία και επιτυχία όλων των συμμετεχόντων καλλιτεχνών. Δίνει έμφαση στην κοινή ευθύνη της EBU, του ραδιοτηλεοπτικού φορέα διοργάνωσης και των συμμετεχόντων ραδιοτηλεοπτικών φορέων για την προστασία των καλλιτεχνών από περιττή σωματική ή συναισθηματική καταπόνηση.

Το έγγραφο παρέχει κατευθυντήριες γραμμές για τους επικεφαλής των αποστολών ώστε να υποστηρίζουν αποτελεσματικά τους καλλιτέχνες, να ελαχιστοποιούν τους κινδύνους και να προωθούν μία θετική εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια της συμμετοχής τους στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.

Αλλαγές στην παραγωγή και την εμπειρία των συμμετεχόντων

Σε μία περαιτέρω προσπάθεια για την καλύτερη υποστήριξη των συμμετεχόντων, η EBU εφαρμόζει νέα μέτρα στη Eurovision 2025, στη Βασιλεία. Σε αυτά περιλαμβάνονται:

• Ζώνες απαγόρευσης βιντεοσκόπησης στους χώρους που κινούνται οι καλλιτέχνες, ώστε να παρέχονται στους συμμετέχοντες ιδιωτικοί χώροι για να προετοιμαστούν για τις εμφανίσεις τους.

• Περισσότερες πρόβες κεκλεισμένων των θυρών για να βοηθηθούν οι καλλιτέχνες να επικεντρωθούν στις εμφανίσεις τους χωρίς περισπασμούς.

Διαφήμιση

• Βελτιστοποιημένα χρονοδιαγράμματα προβών για να διασφαλιστεί ότι οι καλλιτέχνες έχουν άφθονο χρόνο για να ξεκουραστούν και να απολαύσουν τη διοργανώτρια πόλη.

• Πρόβλεψη για έναν Υπεύθυνο Πρόνοιας (Welfare Producer) που θα αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς για τους καλλιτέχνες και το προσωπικό, ώστε να διασφαλίζεται ένα περιβάλλον ασφαλές, με σεβασμό και υποστήριξη.

Αυτές οι αλλαγές έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίσουν ότι οι καλλιτέχνες έχουν αυτοπεποίθηση επί σκηνής, πριν την εμφάνισή τους στα ΜΜΕ και στο κοινό.

Δέσμευση για ενότητα, ποικιλομορφία και συμπερίληψη

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision ήταν πάντα μία γιορτή της ποικιλομορφίας και της συμπερίληψης, φέρνοντας κοντά ανθρώπους από όλες τις γωνιές του κόσμου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Eurovision 2024: Η 22χρονη Angelina Mango κέρδισε στο Sanremo και θα εκπροσωπήσει την Ιταλία

Το 2025, η EBU θα συνεχίσει να υποστηρίζει αυτές τις αξίες, προχωρώντας στην εισαγωγή μιας «Δέσμευσης της Eurovision» για να τονίσει τον στόχο για εγγύτητα, σεβασμό και ισότητα.

«Το 2024, 163 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τη Eurovision στην τηλεόραση. Οι ψηφιακές μας πλατφόρμες κατέγραψαν, επίσης, εκθετική ανάπτυξη», δήλωσε ο Martin Green, ο νέος διευθυντής της Eurovision

« Αυτές οι επιτυχίες ενισχύουν την ανάγκη να προσαρμόζουμε διαρκώς τη δομή του σόου ώστε να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες απαιτήσεις τόσο των συμμετεχόντων όσο και του κοινού», τόνισε.

«Μας Ενώνει η Μουσική – εναπόκειται σε όλους μας να διασφαλίσουμε ότι ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision παραμένει ένα γεγονός που προωθεί την ενότητα, την ποικιλομορφία και τη συμπερίληψη. Πιστεύουμε ότι οι αλλαγές που κάνουμε για τη Βασιλεία 2025 θα κάνουν τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους συμμετέχοντες, το προσωπικό και το κοινό μας», συνέχισε.

Ο Bakel Walden, πρόεδρος του Reference Group της Eurovision, του διοικητικού συμβουλίου του Διαγωνισμού, πρόσθεσε: «Αυτά τα νέα μέτρα, τα οποία θα εφαρμοστούν για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2025 στη Βασιλεία, αποτελούν ένα πρώτο, σημαντικό βήμα για τη διασφάλιση της επιτυχημένης και υπεύθυνης ανάπτυξης αυτού του εμβληματικού μουσικού γεγονότος.»

«Εκ μέρους όλων των συμμετεχόντων καλλιτεχνών, των αποστολών και των μελών του προσωπικού, το Reference Group παραμένει σταθερά προσηλωμένο στην υποστήριξη ενός θετικού, δημιουργικού και ασφαλούς Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο», ανέφερε.

Ο 69ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision θα πραγματοποιηθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας στις 13, 15 και 17 Μαΐου 2025.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Ο Jimmy Page εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για τη θερμή υποδοχή του «Becoming Led Zeppelin»

Ο Jimmy Page σχολίασε τις «απίστευτες αντιδράσεις» των θαυμαστών...

Bruce Dickinson και Pantera «ανατίναξαν» το Παρίσι με μία συνεργασία – έκπληξη

Οι Pantera μοιράστηκαν τη σκηνή με τον Bruce Dickinson. Η...

Ο Γιάννης Χαρούλης για δύο εμφανίσεις στο Gazarte Ground Stage

Ο Γιάννης Χαρούλης θα μας αγκαλιάσει και θα μας...

Η Αναστασία έκανε «Αμαρτίες» μαζί με την Άννα Βίσση

Η Άννα Βίσση μοιράστηκε τη σκηνή με την Αναστασία. Η...

Top Stories

Γιώργος Σαμπάνης: Ακούστε το νέο τραγούδι «Απ’ Τον Ουρανό»

Ο Γιώργος Σαμπάνης επιστρέφει στην pop φόρμα του. Υπάρχουν τραγούδια που απλώς τα ακούς και τραγούδια που τα νιώθεις. Το...

Don't Miss

Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα και Super Stereo στο Release Athens 2025

Ο Παύλος Παυλίδης, ο Κ. Βήτα και οι Super Stereo θα αφήσουν το στίγμα τους στο Release Athens 2025. Ο...

Read more