Η HYBE προσβλέπει στην επιστροφή των BTS για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Η HYBE ανακοίνωσε ότι το 2024 αποτέλεσε τη χρονιά με τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της, παρά την απότομη πτώση των λειτουργικών κερδών της κατά σχεδόν 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.
Η μείωση αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία, αποδίδεται κυρίως στις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα Weverse, καθώς και στην προσωρινή παύση των δραστηριοτήτων του δημοφιλούς K-pop συγκροτήματος BTS, το οποίο αποτελεί βασικό πυλώνα της επιτυχίας της.
Παρ’ όλα αυτά, η HYBE κατέγραψε έσοδα ύψους 2,25 τρισεκατομμυρίων κορεατικών γουόν (1,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για το οικονομικό έτος 2024, καταγράφοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2023, γεγονός που δείχνει την ανθεκτικότητα και τη δυναμική της εταιρείας στην παγκόσμια μουσική σκηνή.
Τα λειτουργικά κέρδη της HYBE για το 2024 ανήλθαν σε 184 δισεκατομμύρια γουόν (128,7 εκατομμύρια δολάρια), μειωμένα κατά 38% σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με επίσημη δήλωση της εταιρείας, η πτώση αυτή οφείλεται σε τρεις βασικούς παράγοντες: στην προσωρινή διακοπή των δραστηριοτήτων του BTS, στη μετατόπιση του μείγματος πωλήσεων των καλλιτεχνών της λόγω της ανάδειξης νέων συγκροτημάτων, και στις στρατηγικές επενδύσεις σε υποδομές και νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως η πλατφόρμα Weverse και ο τομέας των βιντεοπαιχνιδιών.
Οι επενδύσεις αυτές, αν και περιόρισαν τα κέρδη βραχυπρόθεσμα, θεωρούνται κρίσιμες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς ενισχύουν τη θέση της σε νέες αγορές και τεχνολογικούς τομείς.
Η HYBE εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι τα λειτουργικά κέρδη θα ανακάμψουν το 2025, χάρη στην πολυαναμενόμενη επιστροφή του BTS και στα οφέλη που θα προκύψουν από τις επενδύσεις στο Weverse, τα οποία αναμένεται να αρχίσουν να αποτυπώνονται στα οικονομικά της αποτελέσματα από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.
Οι BTS βρίσκονται σε διάλειμμα από το 2023 ώστε να μπορέσουν τα μέλη του συγκροτήματος να υπηρετήσουν την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία τους στη Νότια Κορέα.
Ο Jin και ο J-Hope έχουν ήδη απολυθεί από τον στρατό, ενώ τα πέντε υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος αναμένεται να ολοκληρώσουν τη θητεία τους έως τον Ιούνιο του 2025, με τους θαυμαστές να ελπίζουν ότι το συγκρότημα θα μπορούσε να επανενωθεί και να επιστρέψει στη σκηνή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Η προσωρινή απουσία του BTS από τη δισκογραφία και τις ζωντανές εμφανίσεις αποτέλεσε σημαντικό πλήγμα για τα κέρδη της HYBE, καθώς το συγκρότημα ιστορικά συνεισέφερε δυσανάλογα μεγάλο μέρος των εσόδων της.
Ωστόσο, η εταιρεία προσβλέπει στην επιστροφή των «ειδώλων του 21ου αιώνα», όπως αποκαλεί τους BTS, ως καταλύτη για την ανάκαμψη της κερδοφορίας της το επόμενο έτος, με σχέδια που περιλαμβάνουν νέες κυκλοφορίες και περιοδείες, οι οποίες αναμένεται να προσελκύσουν εκατομμύρια θαυμαστών παγκοσμίως.
Η παγκόσμια επέκταση του Weverse και η δύναμη των νέων καλλιτεχνών
Κατά τη διάρκεια της απουσίας των BTS, η HYBE δεν έμεινε αδρανής, αλλά επένδυσε δυναμικά στην πλατφόρμα Weverse, η οποία μετεξελίχθηκε από μία εφαρμογή επικεντρωμένη στους K-pop καλλιτέχνες σε μία διεθνή πλατφόρμα που φιλοξενεί πλέον παγκόσμιους αστέρες, όπως οι Ariana Grande, Dua Lipa, Megan Thee Stallion και Conan Gray.
Τον τελευταίο χρόνο, οι χρήστες του Weverse αυξήθηκαν σημαντικά, σημειώνοντας αύξηση 26% στις ΗΠΑ και τον Καναδά, 21% στη Βραζιλία, 14% στο Μεξικό, 22% στην Ιαπωνία και ένα εντυπωσιακό 54% στην Ταϊβάν.
Η επέκταση αυτή ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία της HYBE και δημιούργησε νέες πηγές εσόδων, αντισταθμίζοντας εν μέρει τις απώλειες από την απουσία των BTS.
Παράλληλα, η παγκόσμια επιτυχία συγκροτημάτων όπως οι SEVENTEEN, ENHYPEN, NewJeans και BOYNEXTDOOR συνέβαλε καθοριστικά στην αύξηση των εσόδων από δραστηριότητες που σχετίζονται άμεσα με τους καλλιτέχνες, όπως οι πωλήσεις δίσκων, οι συναυλίες και οι διαφημίσεις, τα οποία έφτασαν το 1,45 τρισεκατομμύριο γουόν (1 δισεκατομμύριο δολάρια).
Οι SEVENTEEN ξεχώρισαν το 2024 με πωλήσεις άνω των 10 εκατομμυρίων δίσκων κατά τα οικονομικά έτη 2023 και 2024, μία επίδοση που, σύμφωνα με τη HYBE, αποτελεί ιστορικό ρεκόρ για οποιοδήποτε K-pop συγκρότημα.
Οι ENHYPEN, από την πλευρά τους, πούλησαν πάνω από 5,45 εκατομμύρια δίσκους και κατέλαβαν την 8η θέση στις πωλήσεις δίσκων στις ΗΠΑ για το 2024, σύμφωνα με έκθεση της Luminate.
Οι NewJeans κατέγραψαν πωλήσεις 3 εκατομμυρίων δίσκων, παγιώνοντας τη θέση τους ως ένα από τα πιο πολλά υποσχόμενα συγκροτήματα της γενιάς τους, ενώ οι BOYNEXTDOOR πραγματοποίησαν πωλήσεις 1 εκατομμυρίου δίσκων μέσα σε μόλις 18 μήνες από το ντεμπούτο τους, αποδεικνύοντας τη ραγδαία άνοδο της δημοτικότητάς τους.
Αυτές οι επιδόσεις υπογραμμίζουν την ικανότητα της HYBE να καλλιεργεί νέα ταλέντα, τα οποία όχι μόνο καλύπτουν το κενό της απουσίας των BTS, αλλά δημιουργούν και τη δική τους, ξεχωριστή κληρονομιά στη μουσική σκηνή.
Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, η HYBE κατέγραψε συνολικά έσοδα 725,3 δισεκατομμυρίων γουόν (507,5 εκατομμυρίων δολαρίων), ενώ τα λειτουργικά κέρδη του ίδιου τριμήνου ανήλθαν σε 65 δισεκατομμύρια γουόν (45,5 εκατομμύρια δολάρια).
Παρά την πτώση των κερδών σε ετήσια βάση, τα αποτελέσματα αυτά αντικατοπτρίζουν τη σταθερότητα της εταιρείας εν μέσω των προκλήσεων που αντιμετώπισε το 2024, καθώς και την επιτυχία της στη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων της.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η HYBE εμφανίζεται αισιόδοξη για το 2025, με την επιστροφή των BTS να αποτελεί το κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της, καθώς αναμένεται να λειτουργήσει ως καταλύτης για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Παράλληλα, η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του Weverse και η επιτυχία των νεότερων συγκροτημάτων της HYBE, όπως οι SEVENTEEN και οι NewJeans, διασφαλίζουν ότι η εταιρεία δεν εξαρτάται πλέον αποκλειστικά από τους BTS για την οικονομική ευρωστία της, αποτελώντας θετικά σημάδια για το μέλλον.