Τα καθαρά κέρδη της HYBE για το τρίτο τρίμηνο του 2024 έπεσαν κατά 99% και τα συνολικά έσοδα υποχώρησαν κατά 2%.
Η HYBE, ο νοτιοκορεατικός κολοσσός της K-pop, ανακοίνωσε μία σημαντική μείωση στα κέρδη του τρίτου τριμήνου του 2024, με τα καθαρά κέρδη της να συρρικνώνονται δραματικά και τα συνολικά έσοδα να μειώνονται κατά 2%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη 5 Νοεμβρίου.
Η πτώση αποδίδεται σε χαμηλότερες απολαβές από συναυλίες και μειωμένες πωλήσεις μουσικής.
Τα καθαρά κέρδη της HYBE για το τρίτο τρίμηνο του έτος ανήλθαν σε 1,444 δισεκατομμύρια γουόν (1,05 εκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας κάθετη πτώση 98,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει κέρδη 99,690 δισεκατομμυρίων γουόν (72,3 εκατομμύρια δολάρια).
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν στα 527,9 δισεκατομμύρια γουόν (382,6 εκατομμύρια δολάρια).
Σύμφωνα με τη HYBE, η σημαντικότερη κυκλοφορία του τριμήνου ήταν το ντεμπούτο των KATSEYE, ένα εξαμελές γυναικείο συγκρότημα που δημιουργήθηκε το καλοκαίρι στο πλαίσιο του «The Debut: Dream Academy».
Το πρώτο EP των KATSEYE, το «SIS (Soft Is Strong)» παρέμεινε για δύο εβδομάδες στο Billboard 200.
Τα άμεσα έσοδα της HYBE – που προέρχονται από την ηχογραφημένη μουσική, τις συναυλίες και τις δραστηριότητες που αφορούν άμεσα τους καλλιτέχνες – μειώθηκαν κατά 15,5% στα 323 δισεκατομμύρια γουόν (234 εκατομμύρια δολάρια).
Τα έσοδα από το τμήμα ηχογραφημένης μουσικής μειώθηκαν σχεδόν κατά 19% και ανήλθαν στα 214,5 δισεκατομμύρια γουόν (155,5 εκατομμύρια δολάρια), ενώ τα έσοδα από συναυλίες μειώθηκαν σχεδόν κατά 15% στα 74 δισεκατομμύρια γουόν (53,6 εκατομμύρια δολάρια).
Τα έσοδα από διαφημίσεις και εμφανίσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10% στα 34,5 δισεκατομμύρια γουόν (25 εκατομμύρια δολάρια).
Αντίθετα, οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της HYBE που λειτουργούν ανεξάρτητα από τους καλλιτέχνες της – όπως τα εμπορεύματα και τα δικαιώματα χρήσης τραγουδιών – σημείωσαν πολύ καλύτερες επιδόσεις, με τα έσοδα από αυτούς τους τομείς να αυξάνονται κατά 32% σε σχεδόν 205 δισεκατομμύρια γουόν (148,5 εκατομμύρια δολάρια).
Τα έσοδα από εμπορεύματα και δικαιώματα τραγουδιών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 16% και άγγιξαν τα 99 δισεκατομμύρια γουόν (71,9 εκατομμύρια δολάρια), ενώ τα έσοδα από το περιεχόμενο αυξήθηκαν κατά 64% σε σχεδόν 80 δισεκατομμύρια γουόν (58 εκατομμύρια δολάρια).
Επίσης, τα έσοδα από τα fan clubs αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 23% και έφτασαν τα 26 δισεκατομμύρια γουόν (18,8 εκατομμύρια δολάρια).
Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της εταιρείας σημείωσε σημαντική βελτίωση – αυξήθηκε κατά 4% – από το πρώτο τρίμηνο του έτους στο 10,3% για το τρίτο τρίμηνο.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ένα μέτρο των κερδών της HYBE από τις λειτουργίες της, μειώθηκαν κατά 16,4% και έπεσαν στα 81 δισεκατομμύρια γουόν (58,7 εκατομμύρια δολάρια).
Η HYBE απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα τους τελευταίους μήνες.
Τον Ιούλιο, η HYBE διόρισε τον Jason Jaesang Lee στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και ανακοίνωσε τη στρατηγική ανάπτυξης «HYBE 2.0», που αναδιοργανώνει την εταιρεία, προωθεί την παγκόσμια επέκταση και εστιάζει σε τεχνολογικές πρωτοβουλίες.
Επιπλέον, η εταιρεία βρέθηκε σε μία πολύκροτη διαμάχη με τη Min Hee-jin, πρώην διευθύνουσα συμβούλου της θυγατρικής της ADOR – στην οποία ανήκει το δημοφιλές γυναικείο συγκρότημα NewJeans – σχετικά με τον ισχυρισμό της HYBE ότι η Min προσπάθησε να αναλάβει τον έλεγχο της ADOR και των NewJeans.