Η Jisoo των BLACKPINK είναι η απόλυτη «Tommy Woman» στη νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger

Η Jisoo φέρνει έναν αέρα ανανέωσης στον κόσμο της Tommy Hilfiger.

Καθώς η άνοιξη ξεδιπλώνεται σαν ανθισμένο λουλούδι στον ορίζοντα, η Jisoo, η μαγευτική φωνή και ψυχή των BLACKPINK, ετοιμάζεται να κατακτήσει τον κόσμο – όχι μόνο με τη μουσική του νέου mini album της «Amortage», αλλά και με την ακαταμάχητη γοητεία της στον χώρο της μόδας.

Η αστέρας της K-pop, η οποία έχει ήδη χαράξει το όνομά της στη μουσική, αναλαμβάνει έναν ακόμα πρωταγωνιστικό ρόλο, αυτή τη φορά ως το πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Tommy Hilfiger για την άνοιξη του 2025.

Με φρέσκια όψη, γεμάτη αυτοπεποίθηση και μία παλέτα χρωμάτων που φωνάζει το εμβληματικό κόκκινο, λευκό και μπλε της αμερικανικής μάρκας, η Jisoo φέρνει έναν αέρα ανανέωσης σε έναν κόσμο που διψάει για έμπνευση.

Διαφήμιση

«Πάντα με εμπνέουν οι γυναίκες που επαναπροσδιορίζουν την κουλτούρα, και η Jisoo είναι η τέλεια ενσάρκωση αυτού του κινήματος», δήλωσε ο ίδιος ο Tommy Hilfiger στο επίσημο δελτίο τύπου.

Και πώς να διαφωνήσει κανείς; Η Jisoo δεν είναι απλώς μία τραγουδίστρια ή ένα είδωλο της K-pop – είναι ένα σύμβολο της σύγχρονης ψυχαγωγίας που αποπνέει αυτοπεποίθηση, θετικότητα και μία αβίαστη γοητεία που δύσκολα περνά απαρατήρητη.

Με την παγκόσμια ακτινοβολία της, η Jisoo φέρνει μία φρέσκια, διεθνή ματιά στο κλασικό «Americana» στιλ της Tommy Hilfiger και το μεταμορφώνει σε κάτι που μιλά στη σημερινή γενιά.

«Είναι η απόλυτη Tommy woman της εποχής μας», πρόσθεσε ο Hilfiger, και η δήλωση αυτή μοιάζει να συμπυκνώνει την ουσία αυτής της συνεργασίας.

Διαφήμιση

Στη νέα καμπάνια της, η Tommy Hilfiger, μία μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με την κλασική preppy αισθητική, παρουσιάζει μία ανανεωμένη εκδοχή του εαυτού της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Η Jisoo των BLACKPINK έχει σχέση με τον ηθοποιό Ahn Bo-hyun

Πόλο μπλούζες με κουμπιά, τζιν σακάκια με κάθετες ρίγες, και τολμηρά, ζωντανά φορέματα συνθέτουν μία συλλογή που ισορροπεί ανάμεσα στην παράδοση και τη μοντέρνα απλότητα.

Και ποιος καλύτερος να ζωντανέψει αυτή την αισθητική από την Jisoo, που με κάθε της βλέμμα και κίνηση δίνει ζωή στα ρούχα, σαν να τα φτιάχτηκαν αποκλειστικά για εκείνη;

Μέσα σε αυτή τη συλλογή, ξεχωρίζει η νέα σειρά «Sofia for Tommy», που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Sofia Richie Grainge, προσωπικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μοντέλο με αδιαμφισβήτητο στιλ.

Η σειρά αυτή προσθέτει μία επιπλέον στρώση φρεσκάδας στη συλλογή, συνδυάζοντας την κληρονομιά της Tommy Hilfiger με μία πιο νεανική, σύγχρονη ματιά. Η Jisoo, φορώντας κομμάτια τόσο από την κλασική σειρά όσο και από τη συνεργασία με τη Sofia, μοιάζει να γεφυρώνει δύο κόσμους: την timeless αμερικανική αισθητική και τη δυναμική, εξελισσόμενη ταυτότητα της Gen Z.

Διαφήμιση

«Το στιλ μου εξελίσσεται συνεχώς, και η συνεργασία μου με την Tommy Hilfiger υπήρξε καθοριστικό κομμάτι αυτού του ταξιδιού», ανέφερε η Jisoo.

«Αυτή η συλλογή συνδυάζει την αμερικανική κληρονομιά με μία εκλεπτυσμένη απλότητα, και με κάνει να νιώθω άνετα, δυνατή και απόλυτα ο εαυτός μου. Λατρεύω πώς κάθε κομμάτι ταιριάζει στην καθημερινότητά μου, επιτρέποντάς μου να εκφράσω ποια είμαι σε κάθε στιγμή. Ήταν χαρά να φέρω αυτό το πνεύμα στην καμπάνια», συνέχισε.

Η συλλογή της Tommy Hilfiger για την άνοιξη του 2025 δεν είναι μόνο εντυπωσιακή στο μάτι – είναι και προσιτή.

Με τιμές που ξεκινούν από μόλις 17,25 δολάρια, η μάρκα αποδεικνύει ότι η υψηλή μόδα δεν χρειάζεται να είναι απρόσιτη. Πολλά από τα κομμάτια της καμπάνιας βρίσκονται ήδη σε έκπτωση, κάτι που – όπως προειδοποιούν οι ειδικοί – δεν θα διαρκέσει για πολύ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Η Jennie των BLACKPINK και ο Matt Champion των Brockhampton ετοίμασαν ένα νέο τραγούδι

Είναι μία σπάνια ευκαιρία να αποκτήσει κανείς ένα κομμάτι από το στιλ της Jisoo, ένα κομμάτι που φέρει την υπογραφή της Tommy Hilfiger και την αύρα μιας παγκόσμιας σταρ.

Η συμμετοχή της Jisoo σε αυτή την καμπάνια έρχεται σε μία στιγμή που η καριέρα της βρίσκεται σε πλήρη άνθιση. Καθώς ετοιμάζεται για την επερχόμενη παγκόσμια περιοδεία των BLACKPINK, η τραγουδίστρια αποδεικνύει ότι η επιρροή της εκτείνεται πέρα από τη σκηνή.

Είναι μία καλλιτέχνιδα που δεν περιορίζεται από ταμπέλες – είναι τραγουδίστρια, ηθοποιός, fashion icon και τώρα, η μούσα ενός από τους πιο εμβληματικούς οίκους μόδας στον κόσμο.

Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες της καμπάνιας, δεν μπορείς παρά να μαγευτείς. Η Jisoo, με το καθαρό βλέμμα της και την αβίαστη χάρη της, μεταμορφώνει κάθε ρούχο σε έργο τέχνης.

Το κόκκινο, το λευκό και το μπλε της Tommy Hilfiger δεν είναι πια απλώς χρώματα – είναι μία ιστορία, μία αφήγηση για το πώς η παράδοση συναντά το μέλλον και πώς μία γυναίκα από τη Νότια Κορέα μπορεί να γίνει η φωνή και το πρόσωπο ενός αμερικανικού ονείρου.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Bad Bunny: Πιο αισθησιακός από ποτέ στη νέα καμπάνια της Calvin Klein

Ο Bad Bunny ανεβάζει τη θερμοκρασία. Όταν ο Bad Bunny,...

Kesha: Η σεξουαλικότητα δεν πρέπει να «καλύπτεται από ντροπή»

«Δώστε στον εαυτό σας την άδεια να είναι υπερήφανος»,...

Diddy: Το τηλεφώνημα από τη φυλακή και η προειδοποίηση στον Kanye West

Ο Diddy προειδοποιεί τον Kanye West για τους ανθρώπους...

Top Stories

iHeartRadio Music Awards 2025: Σάρωσε η Taylor Swift με 9 βραβεία

Η Taylor Swift επέκτεινε το ιστορικό ρεκόρ της για τον καλλιτέχνη με τα περισσότερα βραβεία στα iHeartRadio Music Awards. Τα...

Don't Miss

Η Anitta μοιράζεται το αληθινό πρόσωπό της με το «Larissa»

Η Anitta αφήνει τη μάσκα να πέσει και τολμά να είναι απλώς η Larissa. Η Anitta, η Βραζιλιάνα τραγουδίστρια που...

Read more