Η Jisoo των BLACKPINK πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger

Η Jisoo των BLACKPINK παρουσιάζει μία σύγχρονη ερμηνεία του preppy στιλ.

Η Jisoo, τραγουδίστρια του δημοφιλούς συγκροτήματος BLACKPINK, είναι το νέο πρόσωπο της φθινοπωρινής καμπάνιας της Tommy Hilfiger.

Η αστέρας της K-pop πρωταγωνιστεί σε μία σειρά από φωτογραφίες που προωθούν τη νέα συλλογή του brand, η οποία επικεντρώνεται σε «εκσυγχρονισμένα κλασικά preppy» κομμάτια.

Η φωτογράφιση για την καμπάνιας πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, με τη Jisoo να παρουσιάζει τη νέα συλλογή της Tommy Hilfiger σε εμβληματικά σημεία της πόλης, όπως πάρκα και διώροφα λεωφορεία.

Διαφήμιση

Σύμφωνα με τον οίκο μόδας, οι φωτογραφίες αιχμαλωτίζουν τη μοναδική προσωπικότητα της Jisoo με μία ξεχωριστή πινελιά Tommy και αγκαλιάζουν τη ζωντάνια και την ένταση της Νέας Υόρκης.

Στις φωτογραφίες, η Jisoo φοράει μία ποικιλία από τα νέα κομμάτια της Tommy Hilfiger, όπως ένα navy tweed σακάκι σε boxy γραμμή και μία κλασική πλεκτή ζακέτα με ρίγες Breton, αλλά και ένα καμηλό παλτό από μαλλί και μία denim φούστα σε ένα άλλο στιγμιότυπο.

Η ολοκληρωμένη συλλογή θα κυκλοφορήσει σταδιακά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Tommy Hilfiger κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου.

Η Jisoo είχε προϊδεάσει για μία πιθανή συνεργασία με την Tommy Hilfiger με την εμφάνισή της στην επίδειξη της εταιρείας στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης για την παρουσίαση της συλλογής της για την άνοιξη του 2025.

Διαφήμιση

Η τραγουδίστρια έχει επίσης φορέσει ρούχα του brand σε πολλές περιστάσεις στο παρελθόν.

Σε σχετική ανακοίνωση για τη συνεργασία του, η Tommy Hilfiger χαρακτηρίζει την Jisoo ως μία αδιαμφισβήτητη δύναμη στον κόσμο της K-pop, προσθέτοντας ότι η αυτοπεποίθηση, η ηρεμία και η δυναμική παρουσία της την κάνουν να ξεχωρίζει, αναδεικνύοντας ένα στιλ που είναι μοναδικά δικό της.

«Η συνεργασία με την Tommy Hilfiger είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα», δηλώνει η Jisoo.

«Είμαι ενθουσιασμένη που ακολουθώντας το δικό μου μονοπάτι έφτασα στην Νέα Υόρκη και συνεργάζομαι με ένα είδωλο της πόλης, τον κ. Tommy Hilfiger. Η τελευταία συλλογή της Tommy συνδυάζει τη θηλυκότητα με μία μοντέρνα ευαισθησία – κάτι που αντανακλά βαθιά το ποια είμαι», προσθέτει.

Η Jisoo είναι το νεότερο είδωλο της K-pop που συνεργάζεται με την Tommy Hilfiger. Το brand είχε επίσης επιλέξει τους Stray Kids για μία φθινοπωρινή καμπάνια, αφού έντυσε το συγκρότημα στο φετινό Met Gala.

Διαφήμιση

Η Tommy Hilfiger φαίνεται να επενδύει στην αυξανόμενη επιρροή της K-pop παγκοσμίως, επιλέγοντας δημοφιλείς καλλιτέχνες για να εκπροσωπήσουν το brand και να προσεγγίσουν ένα νεανικό και δυναμικό κοινό.

Η Jisoo, με την αδιαμφισβήτητη γοητεία της και την επιρροή της, φέρνει μία νέα δυναμική στην Tommy Hilfiger.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Gene Simmons: Τα ολογράμματα των KISS «θα ξεπεράσουν» το «ABBA Voyage»

«Το μέλλον είναι εδώ», δήλωσε ο Gene Simmons των...

Ice-T: Πώς έκανε τους David Gilmour και Roger Waters να συμφωνήσουν για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια

Ο Ice-T κατάφερε να πάρει την έγκριση του David...

Bad Bunny: Από το κλαμπ στην ψυχεδέλεια με το νέο τραγούδι του «El Clúb»

Ο Bad Bunny σε μία ψυχεδελική απόδραση. Ο Bad Bunny...

Ο Leon of Athens σπάει τη ρουτίνα με το νέο άλμπουμ «Athens On Repeat»

Το νέο άλμπουμ του Leon of Athens είναι ένα...

Ariana Grande: Γιατί δεν θέλει να επιστρέψει στο «The Voice»

Η Ariana Grande ανέλαβε τον ρόλο του coach στην αμερικανική έκδοση του «The Voice» το 2021. Η Ariana Grande έχει...

Top Stories

Μαρίνα Σάττι: Μία μαγευτική «Ανατολή» με το νέο τραγούδι της

Μία μαγευτική «Ανατολή» με τη Μαρίνα Σάττι. Η Μαρίνα Σάττι...

Νίκος Βέρτης: Αέρας μίας άλλης εποχής στο video του «Κάνεις Πως Δε Με Ακούς»

Ο Νίκος Βέρτης ερμηνεύει ένα αυθεντικό ζεϊμπέκικο. Ο Νίκος Βέρτης,...

Η Rosé των BLACKPINK ανοίγει το μουσικό ημερολόγιό της στο νέο άλμπουμ «Rosie»

Η Rosé αποκαλύπτει τον πιο αληθινό και ευάλωτο εαυτό...

Beyoncé: Ανακηρύχθηκε Νο. 1 pop star του 21ου αιώνα από το Billboard

Το Billlboard τοποθέτησε την Beyoncé στην κορυφή της λίστας...

Διαβάστε περισσότερα