Ο Julian Casablancas επανέλαβε την αποστροφή του για τα παλαιότερα τραγούδια των The Strokes.
Ο Julian Casablancas των The Strokes αποκηρύσσει την κλασική επιτυχία «Last Nite» του συγκροτήματος, δηλώντας ότι τραγούδι «έχει ουσιαστικά πεθάνει» για εκείνον.
Ο 46χρονος τραγουδιστής έχει εκφράσει πολλές φορές στο παρελθόν τη δυσαρέσκειά του για τα πιο δημοφιλή, παλαιότερα τραγούδια του συγκροτήματος και έχει παραδεχθεί ότι «είχε κουραστεί» να τραγουδά παλιές επιτυχίες ζωντανά, λέγοντας το 2020 ότι «η μουσική δεν σε συγκινεί» όταν παίζεις τα ίδια κομμάτια επανειλημμένα.
«Όταν μεγαλώνεις και φαντάζεσαι να παίζεις μουσική, το κάνεις για τον ενθουσιασμό, αλλά η μία πτυχή του να το κάνεις για επάγγελμα που σε στεναχωρεί και δεν την περιμένεις είναι ότι τραγουδά τραγούδια τόσο πολύ, που τα βαριέσαι», είπε τότε.
«Δεν είχαμε παίξει για λίγο καιρό. Οπότε ήταν ακόμα διασκεδαστικό, αλλά όταν αρχίζεις να δίνεις 30 ή 40 συναυλίες, η μουσική δεν σε συγκινεί. Νιώθεις ψεύτικος. Σε κάποιο βαθμό, γι’ αυτό παίζω με τους [παράλληλο project] The Voidz. Δεν με νοιάζει καθόλου να τραγουδάω το “Last Nite”», συνέχισε.
Ο Julian Casablancas επανέλαβε τώρα την απέχθειά του για το «Last Nite» σε μια νέα συνέντευξή του με την εφημερίδα The Guardian.
Όταν ρωτήθηκε ποιο τραγούδι δεν μπορεί πλέον να ακούσει, απάντησε: «Το “Last Nite” των The Strokes έχει ουσιαστικά πεθάνει για εμένα. Δεν είμαι σίγουρος γιατί.»
«Υπάρχουν κάποια άλλα όπως τα “Reptilia”, “Hard To Explain”, “Someday”, “Take It Or Leave It”, “New York City Cops” που είναι συγκρίσιμα σε επίπεδο αντίδρασης του κοινού, τα οποία δεν έχω βαρεθεί τόσο πολύ. Αν τα άκουγα στο ραδιόφωνο, πιθανότατα θα το έκλεινα», συνέχισε.
Τον περασμένο μήνα, ο Julian Casablancas μίλησε επίσης για τους λόγους που «έχει απομακρυνθεί λίγο» από τους The Strokes.
Το τελευταίο άλμπουμ του συγκροτήματος ήταν το «The New Abnormal» που κυκλοφόρησε το 2020. Στη συνέχεια, ο τραγουδιστής επικεντρώθηκε στο πειραματικό του side project The Voidz, οι οποίοι κυκλοφόρησαμ το νέο άλμπουμ τους τον Σεπτέμβριο.
Μιλώντας στους LA Times, ρωτήθηκε αν του έλειπε κάτι από τη συνεργασία του με τους The Strokes ή τους The Voidz, και απάντησε: «Πιθανώς η μία κατεύθυνση περισσότερο από την άλλη. Δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω σε αυτό χωρίς να προσβάλλω κάποιον».
Όταν οι LA Times υπέθεσαν ότι «αυτό σημαίνει ότι του λείπουν οι The Voidz», επιβεβαίωσε: «Μερικές φορές, ναι».
Ο Julian Casablancas ρωτήθηκε στη συνέχεια αν αισθάνεται ότι συνέβαλε στη δημιουργία μιας «ατμόσφαιρας οπίου του λαού» όταν έδινε συναυλίες με τους The Strokes.
«Όχι, γιατί νομίζω ότι βάζω πολιτικές σκέψεις και στα τραγούδια των The Strokes τώρα. Το κάνω πάντα σε κάποιο βαθμό», απάντησε.
«Σίγουρα πιστεύω ότι πολλοί θαυμαστές των The Strokes δεν το καταλαβαίνουν αυτό, γι’ αυτό ίσως έχω απομακρυνθεί λίγο. Αλλά είναι μια πολύ ωραία δουλειά που έχω την τιμή να κάνω, οπότε δεν νιώθω αρνητικά γι’ αυτήν», σημείωσε.
«Αν σπαταλούσε τόσο πολύ από τον χρόνο μου που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα θετικό, τότε θα το έκανα. Αλλά δεν το αφήνω να φτάσει σε αυτό το σημείο. Τουλάχιστον έτσι νομίζω. Μπορεί να λέω ψέματα στον εαυτό μου», πρόσθεσε.
Σε συνέντευξή του στο NME τον Σεπτέμβριο, ο Julian Casablancas ανέλυσε την πολιτική φύση των προηγούμενων τραγουδιών των The Strokes.
«Στα “New York City Cops” και “Soma” υπήρχαν πολιτικά θέματα. Το “πολιτικό” είναι μια κακή λέξη γιατί σκέφτεσαι τους Συντηρητικούς και τους Ρεπουμπλικάνους – δεν εννοώ ακριβώς αυτό. Μιλάω για τις ιδέες και τις αξίες των ανθρώπων και για το πώς να καταπολεμήσουμε φιλοσοφικά τους μηχανισμούς της εξουσίας και τους ανθρώπους που ελέγχουν τα πράγματα», εξήγησε.
Ο τραγουδιστής τόνισε στη συνέχεια ότι αυτές οι ιδέες ήταν «πάντα στον πυρήνα της μουσικής αναζήτησης» σε τέτοιο βαθμό που νιώθει ότι «ίσως νοιαζόταν περισσότερο γι’ αυτό παρά για τη μουσική».
Στην ίδια συνέντευξη, ο Julia Casablancas μίλησε για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές, υποστηρίζοντας ότι και οι δύο υποψήφιοι ήταν «και οι δύο όψεις του ίδιου εταιρικού νομίσματος».