Η Karol G καταλαμβάνει τις φανέλες της Μπαρτσελόνα 

H ανδρική και η γυναικεία ομάδα της Μπαρτσελόνα θα αγωνιστούν με το λογότυπο της Karol G στις φανέλες τους.

Προς τιμήν της Karol G, η οποία είναι η Λατινοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα με τα περισσότερα streams στο Spotify παγκοσμίως για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Κολομβιανής τραγουδίστριας με μία καρδιά «ντυμένη» με συρματόπλεγμα θα κοσμήσει τις φανέλες της FC Barcelona.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του ισπανικού συλλόγου με το Spotify., το λογότυπο θα φορεθεί από τη γυναικεία ομάδα της Barcelona στο παιχνίδι της Liga F εναντίον της Villarreal CF Femenino στις 13 Απριλίου.

Η ανδρική ομάδα της Barcelona θα εμφανιστεί με το λογότυπο της Karol G στις φανέλες της το επόμενο Σαββατοκύριακο στο μεγάλο ντέρμπι του El Clásico, όπου θα αναμετρηθεί με τη Real Madrid στις 21 Απριλίου.

Διαφήμιση

Η φανέλα περιορισμένης έκδοσης με το λογότυπο της Karol G είναι επίσης διαθέσιμη προς αγορά

«Το σύμβολο της καρδιάς αντιπροσωπεύει όλα όσα αποτυπώνονται στο “Bichota” στιλ μου, μία σημαντική στιγμή στη ζωή μου όπου βρήκα δύναμη, ανθεκτικότητα και υποστήριξη», σχολίασε η Karol G.

«Χάρη στο Spotify και τη FC Barcelona, είναι πραγματικά ξεχωριστόνα βλέπω αυτό το λογότυπο στο μπροστινό μέρος μιας φανέλας που εμπνέει τόσο πολύ», σημείωσε.

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που γιορτάζουμε την απίστευτη επιτυχία της Karol G μέσα από την εμβληματική φανέλα της Barça», δήλωσε ο Marc Hazan, Αντιπρόεδρος Συνεργασιών και Μάρκετινγκ του Spotify, σχετικά με τη συνεργασία.

Διαφήμιση

«Η μουσική της εμπνέει ένα μοναδικό πάθος παρόμοιο με αυτό του ποδοσφαιρικού συλλόγου και είναι εκπληκτικό που ενώνουμε αυτούς τους δύο κόσμους», συνέχισε.

«Ως η μεγαλύτερη γυναίκα Λατίνα καλλιτέχνιδα στο Spotify και πρωτοπόρος στο είδος της, ξέραμε ότι η Karol G ήταν ο τέλειος συνοδοιπόρος για την FC Barcelona», τόνισε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Kali Uchis και Karol G ανεβάζουν τη θερμοκρασία με το «Labios Mordido»

Εκτός από τη συνεργασία με την Karol G, το Spotify και η Barcelona δημιούργησαν μία ειδική έκδοση της ποδοσφαιρικής φανέλας του ισπανικού συλλόγου για να γιορτάσουν την πρώτη επέτειο του άλμπουμ «Motomami» της Rosalía.

Η Ισπανίδα ήταν η πρώτη καλλιτέχνιδα που εμφανίστηκε τόσο στην εμφάνιση της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας της Barcelona.

Ταυτόχρονα, το λογότυπο OVO του Drake τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος των εμφανίσεων της ανδρικής ομάδας της FC Barcelona για το El Clásico τον Οκτώβριο του 2022, αφότου ο Καναδός ράπερ έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης που ξεπέρασε τα 50 δισεκατομμύρια streams στο Spotify.

Διαφήμιση

«Αυτή η νέα συνεργασία με το Spotify είναι πολύ ξεχωριστή για ολόκληρο τον σύλλογο. Θα εκπλήξουμε για άλλη μία φορά τον αθλητικό κόσμο με το λογότυπο μιας εμβληματικής καλλιτέχνιδας, της Karol G, πρότυπο για μία ολόκληρη γενιά θαυμαστών», είπε ο Juli Guiu, Αντιπρόεδρος Marketing της FC Barcelona.

«Η μουσική και το ποδόσφαιρο μοιράζονται έναν δεσμό που δεν παύει να εκπλήσσει αθλητές και φιλάθλους και αυτό θα μας βοηθήσει να γράψουμε ένα νέο κεφάλαιο σε αυτή τη σπουδαία συνεργασία μεταξύ της Barça και του Spotify», πρόσθεσε.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Η Marseaux βάζει φωτιά στο καλοκαίρι με το «Dame Fuego»

Η Marseaux ανεβάζει τη θερμοκρασία με το «Dame Fuego». Η...

Ariana Grande: Σταματά την προώθηση του «Eternal Sunshine» – Επικεντρώνεται στο «Wicked»

Η Ariana Grande θέλει να επικεντρώσει όλες τις δυνάμεις...

Στην εντατική ο Jonny Greenwood των Radiohead – Οι The Smile ακυρώνουν την περιοδεία τους

Ο Jonny Greenwood προσβλήθηκε από μία «σοβαρή λοίμωξη». Οι The...

J Balvin: Ανακοινώνει το νέο άλμπουμ «Rayo» και μοιράζεται το single «Gaga»

Ο J Balvin επιστρέφει με το πιο συνεργατικό άλμπουμ του. Ο J Balvin ποτέ δεν διστάζει ποτέ να εμπνέεται και...

Top Stories