Η εμφάνιση του Kendrick Lamar στο φετινό Super Bowl ξεπέρασε ακόμη και την τηλεθέαση του halftime show του Michael Jackson.
Το Halftime Show του 59ου Super Bowl, με πρωταγωνιστή τον Kendrick Lamar ανακηρύχθηκε επισήμως ως το Halftime Show με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία, όπως ανακοίνωσαν από κοινού οι Roc Nation, Apple Music και NFL.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε μέσα από μία πανηγυρική ανάρτηση των εταιρειών στο Instagram: «Σπάσαμε ξανά το ρεκόρ! Το Apple Music Halftime Show με τους περισσότερους τηλεθεατές στα χρονικά, 133,5 εκατομμύρια».
Η εντυπωσιακή αυτή επίδοση αποδεικνύει την τεράστια απήχηση του Kendrick Lamar και την ικανότητά του να μαγνητίζει το κοινό.
Μάλιστα, το σόου του K. Dot στο ημίχρονο του Super Bowl 2025 στο Caesars Superdome της Νέας Ορλεάνης συγκέντρωσε περισσότερους τηλεθεατές ακόμα και από τον ίδιο τον αγώνα, καθώς το Fox Sports ανέφερε πως ο μέσος όρος τηλεθέασης του 59ου Super Bowl ήταν 126 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, οι Philadelphia Eagles θριάμβευσαν επί των Kansas City Chiefs με σκορ 40-22 στον τελικό του Super Bowl. Παρά τη συναρπαστική αναμέτρηση μεταξύ των δύο ομάδων, τα φώτα στράφηκαν στο ημίχρονο του αγώνα και στην ιστορική εμφάνιση του Kendrick Lamar.
Εκτός από το ρεκόρ τηλεθέασης, ο Kendrick Lamar έγραψε ιστορία ως ο πρώτος σόλο ράπερ που εμφανίζεται ως επικεφαλής σε ένα ημίχρονο του Super Bowl, σε μία ιστορική στιγμή για τη hip-hop μουσική.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το Halftime Show του Kendrick Lamar ξεπέρασε επίσης σε τηλεθέαση τη θρυλική εμφάνιση του Michael Jackson στο ημίχρονο του Super Bowl το 1993, η οποία είχε συγκεντρώσει 133,4 εκατομμύρια τηλεθεατές και παραμένει μία από τις πιο εμβληματικές εμφανίσεις στην ιστορία της διοργάνωσης.
Επιπλέον, ο Kendrick Lamar ξεπέρασε και τον περσινό headliner του Super Bowl, Usher, ο οποίος συγκέντρωσε 123,4 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η συνεχής αυτή αύξηση στην τηλεθέαση υπογραμμίζει την αυξανόμενη δημοτικότητα και πολιτιστική σημασία των Halftime Shows του Super Bowl.
Λόγω της απίστευτης τηλεθέασης που συγκεντρώνει, το Super Bowl αποτελεί ιδιαίτερα πολύτιμη ευκαιρία για διαφημιστές που στοχεύουν σε ευρύ κοινό. Για μία διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων στον τελικό, κάποιες εταιρείες κατέβαλαν το ποσό των 8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η σκηνή του Caesars Superdome στη Νέα Ορλεάνη μεταμορφώθηκε σε φαντασμαγορικό θέαμα, με τον Kendrick Lamar να πλαισιώνεται από ένα πλήθος αστέρων, από τον Samuel L. Jackson και τη SZA, μέχρι τη Serena Williams και τον Mustard, σε μία βραδιά ήταν γεμάτη εκπλήξεις.
Ο K. Dot αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της εμφάνισής του σε τραγούδια από το νέο άλμπουμ του «GNX» όπως το «Squabble Up», καθώς και το «Peekaboo», το «Luther» (με τη SZA) και το «TV Off».
Παρά την έμφαση στο νέο υλικό, ο Kendrick Lamar τίμησε και το παρελθόν του, ερμηνεύοντας αποσπάσματα από δύο παλαιότερα τραγούδια του, το «HUMBLE.» και το «DNA.»
Η κορυφαία, όμως, στιγμή της βραδιάς ήταν αναμφισβήτητα η εκτέλεση της βραβευμένης με πέντε Grammy επιτυχίας του «Not Like Us».
Το «Not Like Us» είναι το απόλυτο «ματ» στην επική rap κόντρα του Kendrick Lamar με τον Drake, ο οποίος είχε δηλώσει στο τραγούδι του «First Person Shooter» (2023) ότι είναι «μεγάλος σαν το Super Bowl», ανάβοντας ουσιαστικά τη σπίθα της αντιπαράθεσής τους.
Η παρουσίαση του «Not Like Us» στο ημίχρονο του Super Bowl ήταν μία ηχηρή απάντηση και θριαμβευτική στιγμή για τον Kendrick Lamar, επισφραγίζοντας την κυριαρχία του.