Ο Noah Kahan και ο Sam Fender δραπετεύουν από την πατρίδα για να κυνηγήσουν τα όνειρα.
Ο Noah Kahan συνεχίζει τη σειρά των ντουέτων με επιτυχημένους συναδέλφους και αυτή τη φορά συναντά τον Sam Fender σε μία νέα εκδοχή του «Homesick».
Το «Homesick» είναι εδώ και καιρό ένα από τα αγαπημένα τραγούδια στις συναυλίες του Noah Kahan ο οποίος περιγράφει μέσα από τους στίχους του single την περίπλοκη σχέση του με την πατρίδα του, το Βερμόντ.
Ο Noah Kahan αντιπαραβάλλει την επιθυμία του να δραπετεύσει και να κυνηγήσει τα όνειρά του με μία έντονη ανάγκη να επιστρέψει στην πατρίδα του.
Ο Sam Fender προσθέτει τη δική του οπτική στο τραγούδι και μοιράζεται παρόμοιες σκέψεις για τα χρόνια που μεγάλωσε στο Newcastle. Η νοσταλγία της πατρίδας είναι ένα διαχρονικό και οικουμενικό συναίσθημα.
Όπως λέει ο Noah Kahan: «Θυμάμαι καλά την πρώτη φορά που άκουσα τη μουσική του Sam Fender. Ήταν το “Dead Boys”. Σταμάτησα ό,τι έκανα και απλά το άκουσα από την αρχή μέχρι το τέλος και μετά έβαλα το τραγούδι να παίξει άλλες τέσσερις φορές. Έχει όλα όσα αγαπώ στα τραγούδια».
«Μετά από αυτό, ακολούθησα με πάθος τη δουλειά του, ελέγχοντας κάθε μέρα για να δω αν κατά τύχη ο Sam κυκλοφορούσε κάτι καινούργιο. Διάβασα τους στίχους και αναζήτησα συνεντεύξεις όπου ο Fender μιλάει για τις δικές του ερμηνείες», συνεχίζει.
«Είχα ακούσει το “Hypersonic Missiles” χίλιες φορές πριν από την κυκλοφορία του “Seventeen Going Under” και δεν είχα νιώσει ποτέ ξανά τέτοια σύνδεση με κάποιο τραγούδι. Προέρχομαι από ένα πολύ διαφορετικό μέρος από τον Sam, είναι ξεκάθαρο μέσα από τους στίχους, αλλά εξακολουθούσα να πιστεύω ότι μεγαλώσαμε για να γίνουμε παρόμοιοι άνθρωποι», αναφέρει.
Η νοσταλγία, η υπερηφάνεια, η πικρία, η σύγχυση και ο θυμός για τα οποία έγραψε ο Sam Fender στα τραγούδια του ήταν τόσο παρόμοια με τα συναισθήματα του Noah Kahan για την παιδική ηλικία του και τη γενέτειρά του.
Ο ρόλος του Sam Fender στην αυτοπεποίθηση του Noah Kahan
Αυτό το τραγούδι τον έκανε επιτέλους να αρχίσει να περιγράφει τις δικές του εμπειρίες στη μουσική του.
«Όταν καθίσαμε στο Guilford του Vermont για να ηχογραφήσουμε το άλμπουμ μου, το πρώτο τραγούδι που βάλαμε στο στούντιο ήταν το “Seventeen Going Under”. Το “Homesick” προέκυψε από την εμπιστοσύνη που ανέπτυξα στον εαυτό μου ακούγοντας κάποιον να περιγράφει την πατρίδα του και τι σημαίνει γι’ αυτόν με τόσο αιχμηρό τρόπο, χωρίς να το χρωματίζει», εξηγεί ο Noah Kahan.
«Όταν έμαθα ότι θα είχα την ευκαιρία να περάσω μία ημέρα στο Newcastle με τον Sam, ήμουν αγχωμένος αλλά και ενθουσιασμένος. Με υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες. Με προσκάλεσε στον κόσμο του. Μου έδειξε μέρη που δεν έχουν σημασία μόνο για όλους τους ντόπιους, αλλά και για τον ίδιο», αποκαλύπτει.
«Στην αρχή ένιωσα σαν παρείσακτος, αλλά στο τέλος της ημέρας άρχισα να καταλαβαίνω το μέρος από το οποίο προέρχονται τα τραγούδια του και πόσο ξεχωριστός άνθρωπος είναι ο Sam. Έκανε εξαιρετική δουλειά στην ηχογράφηση του μέρους του για το “Homesick”», προσθέτει.
«Ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες μου και δεν μπορώ να σταματήσω να τον ευχαριστώ γι’ αυτό. Ελπίζω να απολαύσετε αυτή την κοινή ματιά στους κόσμους μας και να βρείτε μία παρόμοια σύνδεση με αυτή που ανακάλυψα εγώ όταν άκουσα για πρώτη φορά τον Sam», καταλήγει.
Όπως θα διαπιστώσετε όταν ακούσετε τη συνεργασία τους, οι φωνές τους αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια σε αυτή τη νέα εκδοχή του «Homesick».
«Αμέσως βρήκαμε μία κοινή γλώσσα»
Ο Sam Fender λέει: «Όταν μου είπαν ότι ο Noah ήθελε να δουλέψει μαζί μου και έβαλα το “Homesick”, σκέφτηκα ότι ήταν ένα πλούσιο τραγούδι. Στη συνέχεια μιλήσαμε στο τηλέφωνο και αμέσως βρήκαμε μία κοινή γλώσσα».
«Μου άρεσε η ιδέα ότι το ντουέτο μας είναι μία διατλαντική συζήτηση μεταξύ δύο παιδιών που θέλουν απεγνωσμένα να ξεφύγουν από τη γενέτειρά τους. Έχω κατακρεουργήσει αυτό το μοτίβο απόδρασης στο παρελθόν, όπως και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες τα τελευταία 50 χρόνια, αλλά εξακολουθεί να είναι μία πολύ οικουμενική ιδέα», σημειώνει.
Στη συνέχεια, ο Noah Kahan επισκέφθηκε στη γενέτειρά μου, το Νιούκαστλ, όταν βρισκόταν σε περιοδεία και ο Sam Fender του έδειξε την περιοχή.
«Μου φάνηκε υπέροχο και κολακευτικό όταν είπε με την αμερικανική προφορά της ανατολικής ακτής: “Φίλε, θέλω να δω πού γεννήθηκαν αυτά τα τραγούδια”. Ήπιαμε Guinness στην ταβέρνα Lowlights και περπατήσαμε κατά μήκος της ακτογραμμής. Καθώς ανταλλάζαμε αναμνήσεις από το παρελθόν, συνειδητοποιήσαμε ποια διαχρονική ιδέα βρισκόταν πίσω από το “Homesick”. Ήμασταν όλοι αυτό το παιδί», περιγράφει.
«Ηχογράφησα το κομμάτι μου στο North Shields, στις όχθες του Tyne, κοιτάζοντας κυριολεκτικά τους στατικούς γερανούς που αναφέρω στους στίχους», θυμάται ο Sam Fender.
«Είναι σε απόσταση αναπνοής από το σημείο όπου έλαβαν χώρα οι διαμαρτυρίες τη δεκαετία του 1990. Ένιωσα μία αίσθηση υπερηφάνειας για τη γενέτειρά μου και τους ανθρώπους μου. Εμείς οι Geordies είμαστε κοινωνικοί τύποι, ανθεκτικοί στις δύσκολες στιγμές, χωρίς να ξεφεύγουμε από τα όρια. Η πόλη μου είναι μία αστείρευτη πηγή έμπνευσης», υπογραμμίζει.
«Ο Noah είναι σπουδαίος άνθρωπος, το δικό του παιδί και απίστευτα ικανός στο να περιγράφει την πραγματικότητα. Λατρεύω το κοινό τραγούδι μας και ανυπομονώ να το ακούσετε όλοι σας», συμπληρώνει.
Η επιτυχία του «Stick Season»
Μετά από ένα 2023 όπου η καριέρα του σημείωσε μία κατακόρυφη άνοδο, το 2024 προδιαγράφεται επίσης επιτυχημένο για τον Noah Kahan.
Το άλμπουμ του «Stick Season» σπάει ρεκόρ σε όλο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ, έχει γίνει ήδη χρυσό και το ομώνυμο single «Stick Season» είναι πλατινένιο.
Το άλμπουμ έφτασε στο Νο. 5 του Billboard 200, ενώ η deluxe έκδοσή του «Stick Season (We’ll All Be Here Forever)» έκανε ντεμπούτο στο Νο. 3 τον Ιούνιο του 2023. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που το άλμπουμ εμφανίστηκε στο Top 10 από τον Οκτώβριο του 2022, όταν κυκλοφόρησε η αρχική έκδοσή του.
Το single «Stick Season» έφτασε στο Top 15 του Billboard Hot 100 και κατέκτησε το No. 1 στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία. Το άλμπουμ αναρριχάται προς την κορυφή των charts πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο νούμερο 4. Το τραγούδι έχει επίσης διαγράψει μία εξαιρετική πορεία στην Ιρλανδία (οκτώ εβδομάδες στο Νο. 1) και την Αυστραλία (Νο. 3).
Τον Δεκέμβριο, ο Noah Kahan εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο «Saturday Night Live», όπου τραγούδησε τα «Stick Season» και «Dial Drunk» σε ένα επεισόδιο με οικοδέσποινα την Emma Stone.