Ο Paul Stanley των KISS προσπαθεί να προσαρμοστεί στη ζωή μακριά από τη σκηνή.
Ο Paul Stanley των KISS σχολίασε την απόφαση του συγκροτήματος να αποσυρθεί από τις ζωντανές εμφανίσεις μετά την ολοκλήρωση της αποχαιρετιστήριας περιοδείας τους «End Of The Road».
Ο 72χρονος τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι η προσαρμογή στη ζωή μετά τις περιοδείες δεν ήταν εύκολη.
«Σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω τη λέξη “προσαρμογή”. Δεν υπάρχει περίπτωση να εγκαταλείψεις κάτι τέτοιο και να μην νιώθεις μία αίσθηση, αν όχι απώλειας, σίγουρα αποπροσανατολισμού», δήλωσε σε μία πρόσφατη συνέντευξή τους στην εκπομπή «Rock Of Nations» των Dave Kinchen και Shane McEachern.
Παρόλο που η απόφαση για την απόσυρση των KISS από τη σκηνή ήταν λογική, ο Paul Stanley παραδέχτηκε ότι συναισθηματικά δεν ήταν εύκολη.
«Ήταν η κατάλληλη στιγμή, και λογικά έβγαζε νόημα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παίζει ρόλο και το συναίσθημα», είπε.
«Οπότε, ναι, το να είμαι σπίτι, όπως είμαι τώρα, είναι φυσιολογικό. Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι ότι δεν επιστρέφω εκεί έξω», συνέχισε.
Παρόλο που οι ζωντανές εμφανίσεις αποτελούν πλέον παρελθόν, οι KISS δεν σκοπεύουν να εξαφανιστούν.
Ο Paul Stanley τόνισε ότι το συγκρότημα παραμένει ενεργό, εστιάζοντας σε νέα εγχειρήματα, όπως η επερχόμενη φαντασμαγορική παράσταση με τα ολογράμματα των KISS.
«Οι KISS παραμένουν. Είμαστε τόσο αφοσιωμένοι σε ό, τι συμβαίνει τώρα και στο μέλλον και σε αυτήν την εκπληκτική, ασύλληπτη παράσταση με τα avatar των KISS», δήλωσε.
«Αλλά, ναι, το να μην είμαι εκεί πάνω – βλέπω βίντεο από 10 μήνες πριν, 11 μήνες πριν, και μου φαίνεται σαν μία ζωή πριν, επειδή έχω αρχίσει να συνειδητοποιώ ότι δεν θα το ξανακάνω αυτό… Ο Star Child [ο χαρακτήρας του στη σκηνή] θα μείνει για πάντα – αλλά εγώ εκεί πάνω, αυτό τελείωσε», πρόσθεσε.
Ο Paul Stanley αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας καλλιτέχνης με την πάροδο του χρόνου, ειδικά όσον αφορά τη φωνή του, αφού η ηλικία επηρεάζει τον τόνο, την ένταση και την καθαρότητα.
«Θα σας έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι είμαι ο τραγουδιστής που ήμουν πριν από 20 χρόνια, 30 χρόνια πριν. Πενήντα χρόνια πριν; Φυσικά και όχι. Κανένας πυγμάχος δεν είναι ο πυγμάχος που ήταν, κανένας μπασκετμπολίστας», σημείωσε.
Όπως υπογράμμισε, η απόφαση για το πότε ένας καλλιτέχνης πρέπει να αποσυρθεί ανήκει αποκλειστικά στον ίδιο.
«Πιστεύω ότι όλοι έχουμε κερδίσει το δικαίωμα, και πάντα έχουμε το δικαίωμα, να αποφασίζουμε τι κάνουμε και για πόσο καιρό. Το κοινό έχει το δικαίωμα να σταματήσει να έρχεται. Αλλά τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τον καθένα», τόνισε.
«Είναι πάντα ενδιαφέρον όταν ακούω κάποιον να λέει: “Α, μακάρι ο τάδε να αποσυρόταν από τα σπορ ή από την ψυχαγωγία γιατί θέλω να τον θυμάμαι όπως ήταν”. Λοιπόν, αν θέλεις να το κάνεις αυτό, σταμάτα να τον παρακολουθείς. Αλλά το να επιβάλλεις αυτήν τη θέληση, είναι γελοίο», συνέχισε.
«Είμαι πολύ καλός φίλος με τραγουδιστές που σίγουρα έχουν περάσει από παρόμοια πράγματα, όπου συνειδητοποιείς τι είσαι ακόμα και τι δεν είσαι, και μετά είτε βρίσκεις έναν τρόπο να το κάνεις να λειτουργήσει είτε σε κάποιο σημείο λες ότι ήρθε η ώρα να σταματήσεις», είπε.
Τα ολογράμματα των KISS παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2023 στην τελευταία συναυλία της αποχαιρετιστήριας περιοδείας τους, «End of the Road», στο Madison Square Garden της Νέας Υόρκης.
Λίγο αργότερα, ο Gene Simmons ανέφερε σε μία ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι την επίσημη εμφάνιση της εικονικής εκδοχής του συγκροτήματος: «2027. Μια παράσταση έρχεται.»
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τα ολογράμματα των KISS, η οποία αναπτύχθηκε αρχικά για την παράσταση «Voyage» των ABBA στο Λονδίνο, θα επιτρέψει στους KISS να παραμείνουν στη σκηνή και μετά τγην απόσυρσή τους.
Τα ολογράμματα των KISS δημιουργήθηκαν από την Industrial Light & Magic (ILM) του George Lucas και χρηματοδοτήθηκαν από τη σουηδική εταιρεία Pophouse Entertainment, η οποία βρίσκεται πίσω από το «ABBA Voyage».
Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, η Pophouse Entertainment Group, η οποία ιδρύθηκε από τον Björn Ulvaeus των ABBA, θα δημιουργήσει ψηφιακές εκδοχές των KISS.
Νωρίτερα φέτος, οι KISS πούλησαν πρόσφατα τα διακαιώματα ολόκληρης της μουσικής τους, της εικόνας τους και του ονόματός τους στην Pophouse.
Ενώ οι όροι της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκαν επίσημα, το Bloomberg και το Associated Press ανέφεραν ότι η αξία της ανέρχεται σε πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια.