Η Μπαρτσελόνα παρουσίασε μία νέα ειδική εμφάνιση για να γιορτάσει την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ «Hackney Diamonds» των Rolling Stones.
Ο Mick Jagger και ο Ronnie Wood παρακολούθησαν τον θρυλικό ποδοσφαιρικό αγώνα του El Clásico στην Ισπανία το Σάββατο, καθώς οι Rolling Stones ξεκίνησαν επίσημα τη νέα συνεργασία τους με το Spotify και την Μπαρτσελόνα.
Ο Jagger, ο Wood και ο keyboardist του συγκροτήματος Matt Clifford βρέθηκαν στις κερκίδες του Ολυμπιακού Σταδίου Lluís Companys στη Βαρκελώνης για τον αγώνα της Μπαρτσελόνα και της Ρεάλ Μαδρίτης, στον οποίο ο καταλανικός σύλλογος αγωνίστηκε με μία ειδική εμφάνιση όπου το λογότυπο του Spotify αντικαταστάθηκε από το εμβληματικό σήμα των Rolling Stones.
Οι νέες αγωνιστικές εμφανίσεις της Μπαρτσελόνα δημιουργήθηκαν για να γιορτάσουν το «Hackney Diamonds», το πρώτο άλμπουμ των Rolling Stones με πρωτότυπο υλικό μετά από 18 χρόνια, το οποίο, κυκλοφόρησε στις 20 Οκτωβρίου.
Οι φανέλες ήταν διαθέσιμες για αγορά στο κατάστημα της Μπαρτσελόνα, αν και εξαντλήθηκαν αμέσως. Ορισμένες φανέλες έχουν ήδη φτάσει στο eBay, όπου πωλούνται για 300+ δολάρια, όμως θα πρέπει να επαληθεύσετε τη γνησιότητά τους.
Συνολικά διατέθηκαν μόνο 1899 φανέλες, εμπνευσμένες από το έτος ίδρυσης της Μπαρτσελόνα.
Πριν από τη σέντρα του αγώνα, οι 50.000 οπαδοί στις κερκίδες σήκωσαν πλακάτ και πανό πριν από τη σέντρα για να δημιουργήσουν ένα μεγάλο μωσαϊκό που έφερε τα χρώματα της Μπαρτσελόνα και το λογότυπο των Rolling Stones.
Ο ποδοσφαιρικός σύλλογος αντικατέστησε επίσης τη δημοφιλή «κάμερα φιλιού» κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου με μία «κάμερα γλώσσας», ενθαρρύνοντας τους οπαδούς στις κερκίδες να μιμηθούν το διάσημο σήμα των Stones.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Μπαρτσελόνα δημιούργησε επίσης μία ειδική έκδοση της λίστας αναπαραγωγής «Barça Matchday» στο Spotify, με αγαπημένα τραγούδια από τους Rolling Stones.
Μετά την ανακοίνωση των εμφανίσεων της Μπαρτσελόνα με το σήμα του Rolling Stones για την ημέρα του El Clásico, το Spotify ανέφερε ότι ο μέσος όρος των ημερήσιων streams του συγκροτήματος αυξήθηκε κατά περισσότερο από 125%.
«Είμαστε τεράστιοι οπαδοί του ποδοσφαίρου και μας τιμά το γεγονός ότι το Spotify έβαλε το λογότυπό μας με τη γλώσσα και τα χείλη να κοσμήσει τη φανέλα της Μπαρτσελόνα για να γιορτάσει την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ “Hackney Diamonds” των Stones», δήλωσε το συγκρότημα.
«Θα χειροκροτήσουμε τους παίκτες στο γήπεδο, καθώς και τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο που θα συντονιστούν για να παρακολουθήσουν αυτόν τον εμβληματικό αγώνα», πρόσθεσε.
Ο Juli Guiu, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Μπαρτσελόνα, ανέφερε: «Η συνένωση δύο εμβλημάτων – του λογότυπου των Rolling Stones και της φανέλας της Barça – είναι μία ξεχωριστή στιγμή για τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο».
«Η μουσική και το ποδόσφαιρο αποτελούν μία ξεχωριστή συνεργασία με μακρύ μέλλον μπροστά τους και είμαστε χαρούμενοι που προσθέτουμε άλλο ένα κεφάλαιο στην ιστορία μαζί με το Spotify», είπε.
Στο πλαίσιο της χορηγίας του Spotify, η Μπαρτσελόνα έχει αγωνιστεί ήδη με φανέλες αφιερωμένες σε καλλιτέχνες όπως η Rosalía και ο Drake.
Οι φανέλες Rolling Stones x FC Barcelona μπορεί να έχουν εξαντληθεί, αλλά η νέα συνεργασία περιλαμβάνει επίσης μπλουζάκια, φούτερ, μπουφάν bomber και καπέλα bucket με τα σήματα των Rolling Stones της Μπαρτσελόνα και λογότυπο του Spotify.