Η Selena Gomez είναι πλέον δισεκατομμυριούχος, όμως τονίζει ότι παραμένει προσγειωμένη.
Η Selena Gomez, η πολυτάλαντη ηθοποιός, τραγουδίστρια και επιχειρηματίας, έγινε νωρίτερα φέτος δισεκατομμυριούχος, ωστόσο η ίδια παραμένει ταπεινή και δεν θεωρεί ότι η επιτυχία αυτή την έχει αλλάξει ως άτομο.
Παρά την τεράστια επιτυχία της, η 32χρονη σταρ συνεχίζει να αισθάνεται υπερήφανη για όσα έχει καταφέρει μέχρι στιγμής στην καριέρα της, χωρίς όμως να επιτρέπει στην οικονομική κατάστασή της να καθορίζει την ταυτότητά της.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο The Hollywood Reporter, ρωτήθηκε για το γεγονός ότι πλέον είναι δισεκατομμυριούχος, και η απάντησή της ήταν χαρακτηριστικά ειλικρινής και λιτή.
«Δεν δίνω και πολλή σημασία. Δεν νομίζω ότι κάτι σε εμένα έχει αλλάξει. Δεν νομίζω ότι αισθάνομαι διαφορετικά. Απλώς είμαι πραγματικά υπερήφανη. Και επίσης, προσωπικά, δεν θεωρώ ότι αυτό αφορά κανέναν άλλο», δήλωσε.
Η Selena Gomez ίδρυσε την εταιρεία καλλυντικών Rare Beauty το 2020, με στόχο να προσφέρει κάτι περισσότερο από απλά προϊόντα ομορφιάς.
Η εταιρεία της έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην υποστήριξη πρωτοβουλιών για την ψυχική υγεία, ένα θέμα που η ίδια θεωρεί πολύ σημαντικό, ειδικά δεδομένων των δικών της προσωπικών αγώνων με την ψυχική υγεία της.
«Όλα όσα έκανα πριν από τη Rare Beauty είχαν ένα στοιχείο προσφοράς», επισήμανε.
«Έτσι, όταν συνεργαζόμουν με μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες, ήταν όλες πρόθυμες να κάνουν κάτι [για να προσφέρουν], και εγώ ήμουν επίσης πρόθυμη να πω ότι θα έδινα ένα μέρος του μισθού μου», εξήγησε.
Η αφοσίωσή της στην κοινωνική προσφορά δεν σταμάτησε εκεί. Όταν συγκρότησε την τελική ομάδα για τη Rare Beauty, ένα μικρό τότε σύνολο πέντε ατόμων, η Selena Gomez ήταν αποφασισμένη να διασφαλίσει ότι η εταιρεία θα είχε έναν κοινωνικό αντίκτυπο.
«Είπα: “Θέλω να υπάρχει ένα ποσοστό ή κάτι τέτοιο, χρειάζομαι να με βοηθήσετε να το καταλάβω”», θυμήθηκε.
Έτσι γεννήθηκε το Rare Impact Fund, ένα ταμείο για την ενίσχυση της πρόσβασης των νέων σε πόρους ψυχικής υγείας, το οποίο δημιουργήθηκε «πριν καν κυκλοφορήσει το πρώτο προϊόν της εταιρείας».
Η Rare Beauty εξελίχθηκε σε μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες καλλυντικών, προσφέροντας προϊόντα τα οποία δεν απευθύνονται μόνο σε ένα μικρό κοινό αλλά σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή τύπου δέρματος.
Η Selena Gomez αποδίδει την επιτυχία της Rare Beauty στην ανάγκη των ανθρώπων για προσβάσιμα και απλά προϊόντα.
«Υπάρχει μία πραγματική επιθυμία για κάτι προσιτό, κάτι συμπεριληπτικό, κάτι που να μην είναι περίπλοκο. Αυτό τουλάχιστον ακούω πιο συχνά», είπε.
«Και φυσικά, το ρουζ είναι ένα από τα προϊόντα που ξεχωρίζουν περισσότερο», συμπλήρωσε.
Παρά την τεράστια επιτυχία της, η Selena Gomez παραμένει αφοσιωμένη στις αξίες της και στην κοινωνική της δράση.
Η Rare Beauty, εκτός από μία κερδοφόρα επιχείρησ, είναι μία πλατφόρμα που προωθεί την ψυχική υγεία και την ευεξία, ενώ παράλληλα προσφέρει προϊόντα που απευθύνονται σε ένα ευρύ και ποικιλόμορφο κοινό.
Η εταιρεία της καταφέρνει να συνδυάσει με απόλυτη αρμονία την ομορφιά με την κοινωνική υπευθυνότητα, θέτοντας νέα πρότυπα στον κόσμο της ομορφιάς.
Η Selena Gomez μπορεί πλέον να συγκαταλέγεται στους πιο επιτυχημένους καλλιτέχνες και επιχειρηματίες της γενιάς της, αλλά η ίδια δεν επιτρέπει στην επιτυχία της να την αλλάξει.
Ενώ έχει κατακτήσει την οικονομική και επαγγελματική κορυφή, η πραγματική της αξία έγκειται στην ικανότητά της να παραμένει προσγειωμένη και να προσφέρει στην κοινωνία.