Ο The Weeknd είναι έτοιμος να ξεπεράσει τον εαυτό του το 2025.
Ο The Weeknd ολοκληρώνει τη φετινή χρονιά δυναμικά, θέτοντας τις βάσεις για ένα εκρηκτικό 2025.
Τον Σεπτέμβριο, μάγεψε το κοινό με μία θεαματική συναυλία στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας και παρουσίασε για πρώτη φορά ζωντανά τραγούδια από το νέο άλμπουμ του «Hurry Up Tomorrow».
Τον Οκτώβριο, έκανε περιοδεία σε στάδια της Μελβούρνης και του Σίδνεϊ στην Αυστραλία. Τον επόμενο μήνα, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του έκτου άλμπουμ του, «Hurry Up Tomorrow», το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τις 24 Ιανουαρίου, ενώ μία ημέρα μετά θα δώσει μία ακόμα επική συναυλία στο Rose Bowl της Pasadena.
Ενδιάμεσα, κυκλοφόρησε τρία ολοκαίνουργια τραγούδια, το «Dancing In The Flames», το «Timeless» με τον Playboi Carti και το «São Paulo» με την Anitta.
Παράλληλα, ο The Weeknd έγινε ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα τραγούδια που έχουν ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο streams στο Spotify, έχοντας συνολικά 24 τραγούδια στο «Billions Club».
Περίπου 2.000 τυχεροί θαυμαστές του απόλαυσαν ζωντανά αυτές τις επιτυχίες στην πρώτη συναυλία του «Billions Club Live» του Spotify, που πραγματοποιήθηκε στο Barker Hangar της Santa Monica του Λος Άντζελες στις 17 Δεκεμβρίου.
«Είναι ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δώρο για τους παλιούς XO fans που με στηρίζουν από την πρώτη ημέρα», δήλωσε ο The Weeknd, καθώς μπλε φώτα πλημμύρισαν τη σκηνή στην έναρξη της συναυλίας του, διάρκειας 70 λεπτών.
«Το 2024 τελειώνει. Αλλά το 2025, έρχονται πολλά νέα πράγματα. Νέο άλμπουμ, νέα περιοδεία, νέα ταινία. Τα πάντα!», είπε.
Το «Hurry Up Tomorrow», το τρίτο και τελευταίο μέρος της τριλογίας που ξεκίνησε με το «After Hours» το 2020 και συνεχίστηκε με το «Dawn FM» το 2022, θα συνοδεύεται από μία ομώνυμη ταινία θρίλερ, στην οποία ο The Weeknd θα πρωταγωνιστήσει μαζί με τον Barry Keoghan και την Jenna Ortega.
Ο Καναδός τραγουδιστής, το πραγματικό όνομα του οποίου είναι Abel Tesfaye, κλείνει αυτό το κεφάλαιο της καριέρας του με τον ίδιο τρόπο που το ξεκίνησε πριν από μία δεκαετία, με μία δισκογραφική τριλογία.
Πέρα από τις μεγαλειώδεις ιδέες του, ο The Weeknd βρίσκει έξυπνους τρόπους να συνδέει μικρές λεπτομέρειες από όλη τη δισκογραφία του.
Η φράση «this house is not a home», για παράδειγμα, είναι ένα επαναλαμβανόμενο στιχουργικό θέμα, το οποίο ο The Weeknd χρησιμοποιεί όχι μόνο στο ομώνυμο τραγούδι του «After Hours» του 2020, αλλά και στο «Twenty Eight» από το πρώτο mixtape του, «House Of Balloons», το 2011.
Παρ’ όλα αυτά, ο The Weeknd νιώθει σαν στο σπίτι του πάνω στη σκηνή, ακόμα και σε μία τόσο ζεστή ατμόσφαιρα.
«Είχα καιρό να βρεθώ σε έναν τέτοιο χώρο. Μου θυμίζει την περιοδεία του “Kiss Land” ή του “Trilogy”. Ίσως μετά την περιοδεία στα στάδια, να γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και να παίξουμε σε μικρότερους χώρους», σχολίασε.
Παρόλο που η σκηνή ήταν λιτή σε σύγκριση με τα περίτεχνα σκηνικά των συναυλιών σε στάδια, ο The Weeknd χάρισε μία αξέχαστη βραδιά.
Κίτρινα φώτα τρεμόπαιζαν καθώς τραγουδούσε το outro από το ντουέτο του με την Lana Del Rey στο «Stargirl Interlude», ενώ αργότερα λαμπύριζαν, δημιουργώντας την ατμόσφαιρα χορού του «Earned It» από την ταινία «Fifty Shades Of Grey».
Κόκκινα φώτα έντυσαν με μυστήριο το «The Hills» από το άλμπουμ «Beauty Behind The Madness» (2015).
Αφού ολοκλήρωσε τη συναυλία με το εμβληματικό «Blinding Lights» – το πρώτο τραγούδι που ξεπέρασε τα τέσσερα δισεκατομμύρια streams στο Spotify, ο The Weeknd έδωσε μία γεύση από το «Hurry Up Tomorrow», τραγουδώντας ένα απόσπασμα από ένα ακυκλοφόρητο τραγούδι, που φημολογείται ότι ονομάζεται «In Heaven».
«Το 2025, όλα είναι καλά. Το 2025, όλα θα πάνε καλά. Θα επιστρέψω για εσάς, XO. Αλλά μέχρι τότε, βιαστείτε για το αύριο (hurry up tomorrow)! Βιαστείτε για το αύριο! Βιαστείτε για το αύριο! Βιαστείτε για το αύριο!», φώναξε.