Το τρίτο συνεχόμενο άλμπουμ του Tyler, the Creator που ανεβαίνει στο No. 1 του Billboard 200
Ο Tyler, the Creator κατακτά την κορυφή του Billboard 200 για τρίτη φορά, με το νέο άλμπουμ του «Chromakopia», σημειώνοντας εντυπωσιακή επιτυχία.
Το «Chromakopia» πραγματοποίησε πωλήσεις ισοδύναμες των 299.500 άλμπουμ στις ΗΠΑ κατά την εβδομάδα που έληξε στις 31 Οκτωβρίου, καταγράφοντας την καλύτερη εβδομάδα του Tyler, the Creator σε πωλήσεις.
Αυτό το εντυπωσιακό ξεκίνημα, το έκτο καλύτερο ντεμπούτο του 2024, είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, καθώς το άλμπουμ κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου, αντί για την καθιερωμένη ημέρα των νέων κυκλοφοριών (Παρασκευή) και είχε μόλις τέσσερις ημέρες δραστηριότητας στην πρώτη εβδομάδα του στα charts.
Ο Tyler, the Creator ανακοίνωσε το «Chromakopia» στις 17 Οκτωβρίου, λίγο περισσότερο από δέκα ημέρες πριν την κυκλοφορία του στις 28 Οκτωβρίου.
Το «Chromakopia» σημειώνει επίσης την καλύτερη εβδομάδα streaming και πωλήσεων για τον Tyler, the Creator, παρά τις μόλις τέσσερις ημέρες διαθεσιμότητας.
Η δυναμική του άλμπουμ ήταν τέτοια που θα είχε κατακτήσει την πρώτη θέση του Billboard 200 αυτήν την εβδομάδα ακόμα και με βάση μόνο τα streams ή μόνο τις πωλήσεις.
Αυτή είναι η τρίτη φορά που ο Tyler, the Creator ανεβαίνει στο No. 1 του Billboard 200, μετά το «Call Me If You Get Lost» (2021) και «Igor» (2019).
Το «Chromakopia» αποτελεί παράλληλα και το έβδομο άλμπουμ του καλλιτέχνη στο Top 10 του Billboard 200.
Από τις 299.500 μονάδες του «Chromakopia», οι 157.000 μονάδες αντοιστοιχούν στα 212,55 εκατομμύρια on-demand streams των 14 τραγουδιών της streaming έκδοσης του, πραγματοποιώντας την καλύτερη εβδομάδα streaming του Tyler, the Creator και ντεμπούτο στο Νο. 1 του Top Streaming Albums.
Οι πωλήσεις άλμπουμ ανέρχονται στις 142.000 (η καλύτερη εβδομάδα πωλήσεων του ράπερ, με ντεμπούτο στο No. 1 του Top Album Sales chart), ενώ οι 500 είναι οι μονάδες από τις πωλήσεις μεμονωμένων τραγουδιών του «Chromakopia».
Οι πωλήσεις βινυλίων του «Chromakopia» ανήλθαν σε 66.000, αποτελώντας την καλύτερη εβδομάδα του Tyler, the Creator σε πωλήσεις βινυλίου και το τρίτο καλύτερο ντεμπούτο σε πωλήσεις βινυλίου για rap άλμπουμ από το 1991, όταν η Luminate ξεκίνησε την καταγραφή δεδομένων.
Το «Chromakopia» κυκλοφόρησε σε τρεις εκδόσεις: μία standard ψηφιακή έκδοση 11 τραγουδιών, μία έκδοση CD και βινυλίου 14 τραγουδιών, και μία deluxe ψηφιακή και streaming έκδοση 14 τραγουδιών.
Οι εκδόσεις των 14 τραγουδιών περιλαμβάνουν τρία επιπλέον τραγούδια σε σχέση με τη standard έκδοση.
Στην έκδοση CD και βινυλίου προστέθηκαν τα «Mother,» «Sticky» (με τους Sexyy Red και Lil Wayne) και «Thought I Was Dead» (με τη Santigold). Στην ψηφιακή και streaming έκδοση προστέθηκαν τα «Balloon» (με την Doechii), «Sticky» (με τους GloRilla, Lil Wayne και Sexyy Red) και «Thought I Was Dead» (με τους ScHoolboy Q και Santigold).
Οι πωλήσεις του «Chromakopia» ενισχύθηκαν από την κυκλοφορία έξι deluxe συλλεκτικών CD box sets (κάθε ένα περιλαμβάνει CD, αφίσα και ένα επιπλέον συλλεκτικό αντικείμενο) και μιας πράσινης έκδοσης βινυλίου, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσω του επίσημου ηλεκτρονικού καταστήματος του Tyler, the Creator.
Ένα απλό CD ήταν διαθέσιμο για προπαραγγελία, επίσης αποκλειστικά στο ίδιο κατάστημα, αλλά δεν έχει ακόμη αποσταλεί στους πελάτες. Όλες οι φυσικές εκδόσεις του άλμπουμ διατίθενται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του ράπερ.
Η standard ψηφιακή έκδοση των 11 τραγουδιών, καθώς και η deluxe ψηφιακή έκδοση των 14 τραγουδιών του «Chromakopia», ήταν ευρέως διαθέσιμες μέσω του iTunes και παρόμοιων υπηρεσιών, αλλά όχι μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Tyler, the Creator.