Universal Music Group και Spotify επεκτείνουν τη στρατηγική συνεργασία τους

Οι καλλιτέχνες της Universal Music Group θα αποκτήσουν πρόσβαση σε μία σειρά δυνατοτήτων προώθησης της μουσικής τους στο Spotify.

Η Universal Music Group (UMG), η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρεία στον κόσμο, και το Spotify, η κορυφαία υπηρεσία streaming μουσικής, ανακοίνωσαν την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας τους.

Η ανακοίνωση δεν περιείχε πολλές λεπτομέρειες, αλλά πιθανότατα αποτελεί έναν νέο ελιγμό μετά τη διαμάχη της Universal Music Group με το TikTok.

Η Universal Music Group και η κινεζική πλατφόρμα TikTok, που τα τελευταία πέντε χρόνια αποτελεί την κορυφαία πηγή ανακάλυψης μουσικής, βρέθηκαν σε αδιέξοδο λόγω διαφόρων θεμάτων, κυρίως των χαμηλών πληρωμών δικαιωμάτων και των πολιτικών της πλατφόρμας για την τεχνητή νοημοσύνη.

Διαφήμιση

Με τη λήξη της συμφωνίας αδειοδότησής τους νωρίτερα φέτος, η μουσική των περισσότερων καλλιτεχνών που έχουν συμβόλαια ηχογράφησης ή εκδοτικών δικαιωμάτων με την Universal Music Group αφαιρέθηκε στο TikTok, στερώντας από πολλούς την κύρια οδό προώθησης της μουσικής τους.

Ωστόσο, η επέκταση της συνεργασίας της UMG και του Spotify δίνει στους καλλιτέχνες της εταιρείας τη δυνατότητα να μοιράζονται στην υπηρεσία streaming σύντομα teasers πριν την κυκλοφορία τραγουδιών και να ενεργοποιούν επιλογές pre-save.

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα φιλοξενίας music videos στις ΗΠΑ, καθώς το Spotify ξεκίνησε αντίστοιχο πρόγραμμα διάθεσης μουσικών βίντεο σε δοκιμαστική λειτουργία σε 11 χώρες νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι η συνεργασία θα ενισχύσει περαιτέρω την ανακάλυψη μουσικής, την αλληλεπίδραση στα social media και θα βελτιώσει την εμπειρία των θαυμαστών σε ολόκληρη την πλατφόρμα για την οικογένεια των καλλιτεχνών και των τραγουδοποιών της Universal Music Group.

Διαφήμιση

Επιπλέον, οι καλλιτέχνες της UMG θα αποκτήσουν πρόσβαση σε μία σειρά από νέες προωθητικές λειτουργίες που θα τους βοηθήσουν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση και να δημιουργήσουν ενθουσιασμό για τις νέες κυκλοφορίες της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Το ένα τέταρτο της μουσικής στις υπηρεσίες streaming δεν λαμβάνει ούτε ένα stream

Παράλληλα, αναμένεται να παρουσιαστούν πρόσθετες λειτουργίες που επιτρέπουν στους θαυμαστές να ανακαλύπτουν καλλιτέχνες και να αυξάνουν το virality των νέων κυκλοφοριών, με περισσότερες λεπτομέρειες να έρχονται στο «εγγύς μέλλον».

Οι δύο εταιρείες ενδέχεται να αποκομίσουν διάφορα οφέλη από την επέκταση της συνεργασία τους, μεταξύ των οποίων και ένα πλεονέκτημα έναντι του TikTok.

Η Universal Music Group μπορεί επίσης να πει ότι εξασφάλισε ένα εναλλακτικό κανάλι προώθησης για τους καλλιτέχνες της, ενώ το Spotify βρήκε μία άλλη πηγή εσόδων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της UMG, Lucian Grainge, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που διευρύνουμε τη σχέση μας με το Spotify μέσω της εισαγωγής νέων προσφορών περιεχομένου και συνεργασιών που θα φέρουν στην πλατφόρμα πιο βαθιές εμπειρίες “social music”».

Διαφήμιση

«Προσπαθούμε πάντα να επεκτείνουμε τις ευκαιρίες για τους καλλιτέχνες και τους τραγουδοποιούς της UMG να αυξήσουν την αφοσίωση με τους θαυμαστές τους, ειδικά στην εισαγωγή νέας μουσικής και σε πρωτοβουλίες επικεντρωμένες στους καλλιτέχνες», συνέχισε.

Όπως τόνισε ο Lucian Grainge, το Spotify υπήρξε ένας αφοσιωμένος συνεργάτης στη δημιουργία εργαλείων που βοηθούν στη μεγιστοποίηση της αναγνώρισης και της δίκαιης αμοιβής για καλλιτέχνες και τραγουδοποιούς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό αποδεικνύει ότι οι αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες μεταξύ δισκογραφικών εταιρειών και πλατφορμών δημιουργούν ένα περιβάλλον όπου ο συνδυασμός καινοτομίας, αποζημίωσης καλλιτεχνών και εμπειριών των θαυμαστών της επόμενης γενιάς μπορούν να συνυπάρχουν και να προωθήσουν τον κλάδο προς τα εμπρός.

Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Spotify, Daniel Ek, δήλωσε: «Η UMG υπήρξε πάντα ένας προοδευτικός συνεργάτης εκ μέρους των καλλιτεχνών και των τραγουδοποιών της, συμβάλλοντας στις προσπάθειες ανάπτυξης προϊόντων μας με πειραματικά εργαλεία και υιοθετώντας τα νωρίς για να βοηθήσει τους καλλιτέχνες να ξεχωρίσουν».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  IFPI: Ακούμε περισσότερη μουσική με περισσότερους τρόπους από ποτέ

Όπως ανέφερε, οι επερχόμενες δυνατότητες θα δώσουν μεγαλύτερη δύναμη στα χέρια των καλλιτεχνών και των ομάδων τους, ώστε να τους βοηθήσουν να εκφραστούν με αυθεντικότητα, να προωθήσουν αποτελεσματικά τη δουλειά τους και να αποκομίσουν μεγαλύτερο κέρδος από την τέχνη τους.

Διαφήμιση

Ακολουθήστε το postmelody.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλοι τις ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Don't miss

Η Courtney Love μοιράζεται τις σκέψεις της για την Beyoncé, τη Lana Del Rey και την Taylor Swift. Η Courtney Love δεν έκρυψε ποτέ τη...
Η άγνωστη πλευρά του Russell Crowe. Το Glastonbury αποκάλυψε μία νέα λίστα καλλιτεχνών που θα εμφανιστούν στη φετινή διοργάνωση τον Ιούνιο και από αυτά να...
Ο Χρήστος Χολίδης επιστρέφει για «Ασυγκράτητες Στιγμές». Ο Χρήστος Χολίδης επιστρέφει δυναμικά με το νέο τραγούδι του «Ασυγκράτητες Στιγμές» και εγκαινιάζει επίσημα τη συνεργασία του...
Ο Eminem καλεί τους «Stans» να συμμετάσχουν στο νέο ντοκιμαντέρ του. Από τότε που υπάρχουν αστέρες, υπάρχουν και φανατικοί θαυμαστές. Αλλά μόλις ο Eminem έδωσε...
Η Dua Lipa παίζει το παιχνίδι της αποπλάνησης και της αποκάλυψης στο «Illusion». Η Dua Lipa μοιράζεται μαζί μας το νέο single «Illusion» αποκαλύπτει άλλο...

Read more