Universal Music Group και TikTok κατέληξαν σε νέα συμφωνία αδειοδότησης

Η μουσική της Universal Music Group θα επιστρέψει στο TikTok εν «ευθέτω χρόνω».

Η Universal Music Group (UMG) και το TikTok κατέληξαν σε μία νέα συμφωνία αδειοδότησης.

Η νέα συμφωνία θα επαναφέρει σύντομα στο TikTok τον τεράστιο κατάλογο της UMG με εκατομμύρια ηχογραφήσεις και τραγούδια, έπειτα από τρεις μήνες απουσίας από την πλατφόρμα.

Παρόλο που δεν είναι σαφές πότε ακριβώς θα επιστρέψει ολόκληρος ο κατάλογος της Universal Music Group στην εφαρμογή, ένα δελτίο τύπου σχετικά με τη νέα συμφωνία αδειοδότησης αναφέρει ότι θα επιστρέψει «εν ευθέτω χρόνω» και οι δύο εταιρείες «εργάζονται με ταχύτητα» για την επιστροφή της μουσικής.

Διαφήμιση

Η προηγούμενη συμφωνία αδειοδότησης της Universal Music Group και του TikTok έληξε στα τέλη Ιανουαρίου, αφού οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο εταιρειών κατέληξαν σε αδιέξοδο.

Η UMG ανακοίνωσε στους καλλιτέχνες και τους τραγουδοποιούς της, μέσω επιστολής, ότι η μουσική της θα αποσυρθεί από την εφαρμογή από την 1η Φεβρουαρίου, υποστηρίζοντας ότι το TikTok αρνήθηκε να πληρώσει την «δίκαιη αξία» της μουσικής και ότι διατηρούσε ανησυχίες σχετικά με τη στάση του TikTok απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη και την ασφάλεια των καλλιτεχνών.

Τελικά, κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου, εκατομμύρια ηχογραφήσεις και συνθέσεις από τον κατάλογο της Universal Music Group αφαιρέθηκαν από του TikTok, το οποίο θεωρείται ίσως η πιο αποτελεσματική πλατφόρμα προώθησης και marketing καλλιτεχνών της δεκαετίας του 2020.

Μεταξύ άλλων, αφαιρέθηκε η μουσική από σούπερ σταρ όπως η Taylor Swift, οι BTS, ο Drake, η Ariana Grande, ο The Weeknd, η Lady Gaga, η Lana Del Rey, η Billie Eilish, ο Eminem, η Nicki Minaj, ο Justin Bieber, η Karol G και ο Post Malone.

Διαφήμιση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Universal, Sony και Warner ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κλιματική αλλαγή

Ο αντίκτυπος έγινε ακόμη πιο αισθητός όταν αφαιρέθηκε επίσης από του TikTok και ο εκδοτικός κατάλογος της Universal Music Publishing Group, που περιλάμβανε πολλές ηχογραφήσεις που κυκλοφόρησαν άλλες δισκογραφικές εταιρείες.

Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου για τη νέα συμφωνία, η UMG και το TikTok θα εισέλθουν πλέον σε μία «νέα εποχή στρατηγικής συνεργασίας».

Όπως αναφέρεται, η συμφωνία βελτιώνει την αποζημίωση για την UMG και τους καλλιτέχνες της, δημιουργεί νέες ευκαιρίες προώθησης και αφοσίωσης για τις ηχογραφήσεις και τα τραγούδια τους και προσφέρει κορυφαία στον κλάδο προστασία όσον αφορά τη παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη.

Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν τώρα για να αξιοποιήσουν περισσότερες ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων εντός των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok, στις οποίες η εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας έχει επικεντρωθεί τους τελευταίους μήνες, ιδίως με την κυκλοφορία του TikTok Shop.

Το TikTok θα επενδύσει επίσης «σημαντικούς πόρους» στη δημιουργία εργαλείων με επίκεντρο τους καλλιτέχνες, όπως την ενσωμάτωση δυνατοτήτων έκδοσης εισιτηρίων και την παροχή καλύτερων δεδομένων.

Διαφήμιση

Για να αντιμετωπίσει οι ανησυχίες της UMG σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την ασφάλεια των καλλιτεχνών, το TikTok θα ενισχύσει την ασφάλεια για τους καλλιτέχνες και τους θαυμαστές.

Επιπλέον, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για να αφαιρέσουν από την πλατφόρμα τη μη εξουσιοδοτημένη μουσική που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, το TikTok θα βελτιώσει επίσης το ποσό των δικαιωμάτων που αποδίδει σε καλλιτέχνες και τραγουδοποιούς, με τους καλλιτέχνες της UMG να αμείβονται καλύτερα για τη χρήση της μουσικής της στην πλατφόρμα.

Ο Lucian Grainge, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Universal Music Group, δηλώνει για τη συμφωνία: «Αυτό το νέο κεφάλαιο στη σχέση μας με του TikTok επικεντρώνεται στην αξία της μουσικής, την πρωτοκαθεδρία της ανθρώπινης καλλιτεχνικής δημιουργίας και την ευημερία της δημιουργικής κοινότητας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Το Spotify περιορίζει την πρόσβαση στους στίχους στους δωρεάν χρήστες

«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα του TikTok για να προωθήσουμε περαιτέρω τα συμφέροντα των καλλιτεχνών και των τραγουδοποιών μας και την προώθηση της καινοτομίας στη συμμετοχή των θαυμαστές, ενώ παράλληλα προωθούμε την εμπορική εκμετάλλευση της μουσικής στα social media», συνεχίζει.

Ο Shou Chew, Διευθύνων Σύμβουλος του TikTok, προσθέτει: «Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι του οικοσυστήματος του TikTok και είμαστε ευχαριστημένοι που βρήκαμε μία κοινή πορεία με την Universal Music Group.»

«Δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε για να αυξήσουμε την αξία, την ανακάλυψη και την προώθηση όλων των καταπληκτικών καλλιτεχνών και τραγουδοποιών της UMG και να εμβαθύνουμε την ικανότητά τους να αναπτυχθούν, να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν με την κοινότητα του TikTok», τονίζει.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Beatles: Σε δημοπρασία σπάνιο βινύλιο με τυπογραφικό λάθος

Ένα εξαιρετικά σπάνιο single από τις πρώτες ημέρες των...

Σπύρος Γραμμένος: Ο «Γραμμεντίνος» έρχεται καλοκαίρι στην Τεχνόπολη

Ο Σπύρος Γραμμένος έρχεται στην Τεχνόπολη και σε αυτή...

Ο Kygo ενώνει dance και συναίσθημα στο άλμπουμ του «KYGO»

Ο Kygo συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την EDM. Ο παγκοσμίου φήμης...

Ο HiFi ήχος έρχεται στο Spotify – Αλλά με επιπλέον κόστος

Το Spotify ετοιμάζει ένα νέο πακέτο συνδρομής που θα...

Kesha: Το δηκτικό σχόλιο για τη συνεργασία της Katy Perry με τον Dr. Luke

Η Katy Perry είχε δηλώσει παλαιότερα ότι ήταν «εκνευρισμένη» για την ανάμιξή της στη δικαστική διαμάχη της Kesha και...

Top Stories

Η Beyoncé μιλά για τον αντίκτυπο του «Cowboy Carter» και τη διάλυση των στερεοτύπων

Η Beyoncé δήλωσε ότι πλέον δεν την κινητοποιούν τα...

Coldplay: Ακούστε το νέο τραγούδι «feelslikeimfallinginlove»

Το πρώτο τραγούδι από το νέο άλμπουμ «Moon Music»...

Η μουσική των Queen για 1 δισεκατομμύριο λίρες στη Sony Music

Η συμφωνία για τη μουσική των Queen σπάει κάθε...

Ο Justin Timberlake αρνήθηκε το αλκοτέστ – Όλες οι λεπτομέρειες της σύλληψής του

Ο Justin Timberlake οδηγήθηκε με χειροπέδες στο δικαστήριο -...

Η Katy Perry επιστρέφει με το νέο single «Woman’s World»

Πότε κυκλοφορεί το νέο τραγούδι της Katy Perry. Η Katy...