Η Χριστίνα Σάλτη παίρνει τη σκυτάλη ως εκπρόσωπος Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια «EQUAL» του Spotify.
Η Χριστίνα Σάλτη είναι η επόμενη τραγουδίστρια της ελληνικής δισκογραφίας που εμφανίζεται στα billboards στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της καμπάνιας του Spotify για τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Ως μία από τις πιο ταλαντούχες τραγουδίστριες της νεότερης γενιάς, η Χριστίνα Σάλτη έγινε η νέα πρέσβειρα της Ελλάδας και της Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια «EQUAL» του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Στην καμπάνια συμμετέχουν κάθε μήνα 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist «EQUAL Global» στο Spotify.
Η Χριστίνα Σάλτη εμφανίστηκε στην playlist «EQUAL Global» με το τελευταίο τραγούδι της «Μπελάς», ένα μοντέρνο και δυνατό single, σε μουσική και στίχους του Apon.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην playlist «EQUAL Global» περιλαμβάνεται αυτόν τον μήνα ένα ακόμα ελληνικό τραγούδι, το πρόσφατο «Lioness» της Joanne.
Υπενθυμίζεται ότι στην καμπάνια «EQUAL» του Spotify έχουν συμμετάσχει και έχουν εμφανιστεί αντίστοιχα στα billboards της υπηρεσίας streaming στην Times Square της Νέας Υόρκης καλλιτέχνιδες όπως οι Έλενα Παπαρίζου, Νατάσα Θεοδωρίδου, Ελένη Φουρέιρα, Αναστασία, Josephine, Τάμτα, Marseaux και Κατερίνα Λιόλιου, μεταξύ άλλων.
Παράλληλα, η Χριστίνα Σάλτη φιλοξενείται στο εξώφυλλο της αντίστοιχης ελληνικής playlist «EQUAL Greece» αυτόν τον μήνα.
Λίγες ημέρες πριν γίνει η πρέσβειρα Ελλάδας και Κύπρου στην καμπάνια «EQUAL» του Spotify, η προηγούμενη επιτυχία της Χριστίνας Σάλτη, η επανεκτέλεση του τραγουδιού «Παράλληλη Αγάπη», έγινε πλατινένια στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Αυτή την περίοδο η Χριστίνα Σάλτη συνεχίζει τις επιτυχημένες εμφανίσεις της δίπλα στον Ηλία Βρεττό, κάθε Σάββατο και Κυριακή, στο «Mezzo Athens Party Stage».