Η Madonna θα ρίξει την αυλαία της περιοδείας της «The Celebration Tour» με μία δωρεάν συναυλία στη φημισμένη παραλία Copacabana του Ρίο ντε Τζανέιρο.
Η Madonna αναμένεται να ολοκληρώσει την περιοδεία της «The Celebration Tour» για τα 40 χρόνια της καριέρας της με μία τεράστια δωρεάν συναυλία στη Βραζιλία.
Σύμφωνα με βραζιλιάνικα μέσα ενημέρωσης και αξιωματούχους του τουρισμού από τη χώρα της Λατινικής Αμερικής, η Madonna θα πραγματοποιήσει μία γιγαντιαία συναυλία στις αρχές του Μαΐου στην παγκοσμίως διάσημη παραλία της Copacabana στο Ρίο ντε Τζανέιρο.
Την είδηση μετέδωσε η O Globo, μία από τις πιο ιστορικές εφημερίδες της χώρας.
«Ναι, είναι αλήθεια: Η Madonna έρχεται στη Βραζιλία για μία μεγάλη συναυλία στις 4 Μαΐου, η οποία ενδεχομένως να γίνει η μεγαλύτερη συναυλία των τεσσάρων δεκαετιών της βασίλισσας της pop», έγραψε η εφημερίδα.
Ο επίσημος οργανισμός τουρισμού του Ρίο ντε Τζανέιρο, Visit Rio, προετοίμασε επίσης τους Βραζιλιάνους θαυμαστές για μία «δωρεάν και ιστορική συναυλία» με τη Madonna στην παραλία της Copacabana, προσθέτοντας ότι η τραγουδίστρια επέλεξε την πόλη για να ολοκληρώσει την παγκόσμια περιοδεία της «The Celebration Tour».
Η συναυλία, της οποίας χορηγός θα είναι η βραζιλιάνικη τράπεζα Itaú, θα διοργανωθεί για να γιορτάσει τα 40 χρόνια καριέρας της Madonna και τα 100 χρόνια λειτουργίας της τράπεζας.
Για μήνες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη Βραζιλία είχαν κατακλυστεί από φήμες για την πιθανότητα συναυλίας της Madonna στη χώρα.
Η 65χρονη τραγουδίστρια εμφανίστηκε για τελευταία φορά στη Βραζιλία το 2012, φέρνοντας την ένατη περιοδεία της «MDNA» σε τρεις διαφορετικές πόλεις.
Όταν η Madonna ανακοίνωσε το 2023 την παγκόσμια περιοδεία της «The Celebration Tour» προς τιμήν των 40 ετών της καριέρας της, οι θαυμαστές στη Νότια Αμερική δεν μπορούσαν να κρύψουν την απογοήτευσή τους που το πρόγραμμα περιλάμβανε στάσεις μόνο στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
Όμως, σύμφωνα με τα βραζιλιάνικα μέσα ενημέρωσης, ο προγραμματισμός πιθανόν άλλαξε όταν η τραγουδίστρια υπέγραψε ένα συμβόλαιο πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για τη δημιουργία και τη συμμετοχή της σε μία τηλεοπτική διαφήμιση για την Itaú.
Τη διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων σκηνοθέτησε ο μακροχρόνιος συνεργάτη της, Jonas Åkerlund, ο οποίος σκηνοθέτησε και το βραβευμένο με Grammy μουσικό βίντεο για το τραγούδι της «Ray of Light» το 1989.
Ενώ η συναυλία στη Copacabana δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από τη Madonna, θα μπορούσε να της χαρίσει το μεγαλύτερο κοινό της και να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ της – όταν 130.000 θαυμαστές παρακολούθησαν τη συναυλία της περιοδείας της «Who’s That Girl» στο Παρίσι το 1987.
Ωστόσο, στις αμμουδιές της παραλίας της Copacabana συγκεντρώνονται τακτικά πλήθη άνω του 1 εκατομμυρίου ανθρώπων σε δωρεάν μουσικές εκδηλώσεις.
Τον Δεκέμβριο, πάνω από 2 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν μία παράσταση πολλών καλλιτεχνών για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς, ενώ το 1994, ένα κοινό 4,2 εκατομμυρίων ανθρώπων παρακολούθησε μία συναυλία για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με επικεφαλής τον Βρετανό rock star Rod Stewart.
Εκπρόσωπος της Weber Shandwick, της εταιρείας που διαχειρίζεται τις δημόσιες σχέσεις της Itaú, αρνήθηκε να σχολιάσει τα δημοσιεύματα και σημείωσε ότι η εταιρεία «παρακολουθεί τις συζητήσεις» και βρίσκεται ακόμα σε συνομιλίες με τις «εσωτερικές ομάδες της».
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο προγραμματισμό, η περιοδεία «The Celebration Tour» της Madonna ολοκληρώνεται με πέντε συναυλίες στην Πόλη του Μεξικού στα τέλη του Απριλίου.