Οι RIIZE στέλνουν το μήνυμα ότι τίποτα δεν είναι «αδύνατο» όταν αγωνίζεστε όλοι μαζί για ένα όνειρο.
Οι RIIZE, το επόμενο μεγάλο όνομα παγκοσμίως στην Κ-pop σκηνή, μας δίνουν την πρώτη γεύση καλοκαιριού με το νέο single τους «Impossible», που κυκλοφορεί από τις SM Entertainment/RCA Records.
Με το «Impossible», οι RIIZE προσθέτουν ένα ακόμα κομμάτι στον ήχο τους που έχουν ονομάσει «συναισθηματική pop».
Το «Impossible» ξεφεύγει από τα στενά όρια των εποχών: είναι ένα σύγχρονο dance κομμάτι με vintage πινελιές. Οι στίχοι του τραγουδιού μεταφέρουν το μήνυμα ότι τίποτα δεν είναι «αδύνατο» όταν αγωνίζεσαι με άλλους για το ίδιο όνειρο.
Μετά το «Impossible», οι RIIZE θα κυκλοφορήσουν τρία ακόμα τραγούδια στις 29 Απριλίου, ενώ τον Ιούνιο θα ακολουθήσει και εάν ολοκληρωμένο mini-album.
Στη συνέχεια, οι RIIZE θα πραγματοποιήσουν την πρώτη περιοδεία τους fan-con, με τίτλο «RIIZING DAY» και θα ταξιδέψουν σε εννέα συνολικά περιοχές παγκοσμίως. Η περιοδεία θα ξεκινήσει στη Σεούλ στις 4 Μαΐου και θα κάνει μία στάση στο Peacock Theater του Λας Βέγκας στις 20 Μαΐου.
Η περιοδεία θα επικεντρωθεί στην αλληλεπίδραση με το κοινό και θα περιλαμβάνει παιχνίδια, μουσική και performances.
Οι RIIZE είναι το πιο φρέσκο K-pop συγκρότημα που κάνει θραύση αυτήν τη στιγμή στη μουσική βιομηχανία.
Το όνομα του συγκροτήματος συνδυάζει τις λέξεις «rise», που συμβολίζει την ανάπτυξη και «realize», που αντιπροσωπεύει τα επιτεύγματα. Δύο λέξεις που μαζί εκφράζουν την ιδέα μιας ομάδας ανθρώπων που εξελίσσονται μαζί, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιούν τα όνειρά τους.
Οι RIIZE, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα, δημιουργούν μία βαθιά σύνδεση με το συνεχώς αυξανόμενο κοινό τους, τους «BRIIZE» (προφέρεται «breeze») και μοιράζονται μαζί τις ταπεινές στιγμές τους από την αρχή του ταξιδιού τους.
Οι Shotaro, Eunseok, Sungchan, Wonbin, Seunghan, Sohee και Anton έχουν αποδείξει τη μεγάλη δημοτικότητά τους στη μουσική βιομηχανία, αλλά και στους χώρους της διαφήμισης και της μόδας.
Το πρώτο τους single, «Get A Guitar», ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο προ-παραγγελίες σε φυσική μορφή, ενώ ανακοίνωσαν ότι υπέγραψαν συμβόλαιο με την RCA Records πριν από το επίσημο ντεμπούτο τους – κάτι σπάνιο για τα περισσότερα συγκροτήματα της K-pop.
Πριν από το ντεμπούτο τους, οι RIIZE έσπασαν το ρεκόρ για το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο K-pop συγκρότημα στο Instagram, φτάνοντας το 1 εκατομμύριο followers μόλις τέσσερις ημέρες μετά τη δημιουργία του λογαριασμού τους.
Πρόσφατα μάλιστα, οι RIIZE έγιναν πρεσβευτές του οίκου Louis Vuitton, μόλις τρεις μήνες μετά το ντεμπούτο τους.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα από τους RIIZE καθώς συνεχίζουν να χτίζουν προσεκτικά το δικό τους μοναδικό στυλ.