Taylor Swift: Η περιοδεία «The Eras Tour» θα ενισχύσει κατά 1 δισ. λίρες την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου

Τα «Swiftonomics» και ο οικονομικός αντίκτυπος της περιοδείας «The Eras Tour» της Taylor Swift.

Η περιοδεία «The Eras Tour» της Taylor Swift αναμένεται να τονώσει την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου κατά 1 δισεκατομμύριο λίρες όταν επισκεφθεί στη χώρα αυτό το καλοκαίρι.

Η Taylor Swift πρόκειται να ξεκινήσει το βρετανικό και ιρλανδικό σκέλος της τεράστιας περιοδείας της τον επόμενο μήνα. Θα εμφανιστεί στο Εδιμβούργο, το Λίβερπουλ, το Κάρντιφ και το Δουβλίνο, και θα δώσει οκτώ sold-out συναυλίες στο Στάδιο Wembley του Λονδίνου. Στο πλευρό της θα έχει ως opening act τους Paramore.

Όπως αναφέρει η Business Matters, μία έκθεση καταναλωτικών δαπανών της Barclays διαπίστωσε ότι οι Βρετανοί θαυμαστές της Taylor Swift αναμένεται να ξοδέψουν σχεδόν 850 λίρες ο καθένας για να παρακολουθήσουν τις συναυλίες της τραγουδίστριας – γεγονός που θα ωφελήσει σημαντικά την οικονομία των εμπειριών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαφήμιση

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας στους πέντε από τους 1,1 εκατομμύριο κατόχους εισιτηρίων για τις 15 συναυλίες της Taylor Swift στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούνιο και τον Αύγουστο θα αγοράσει καινούργια ρούχα ειδικά για τις συναυλίες.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών θα αφορά τη διαμονή, τα εισιτήρια, τις μεταφορές και τα επίσημα προϊόντα της pop star.

Η έκθεση, με τίτλο «Swiftonomics», δείχνει ότι οι δαπάνες των θαυμαστών για μία συναυλία της περιοδείας «The Eras Tour» είναι πάνω από 12 φορές μεγαλύτερες από το μέσο κόστος μίας βραδιάς διασκέδασης στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο είναι περίπου 67 λίρες.

Η μέση τιμή εισιτηρίων για τις συναυλίες της Taylor Swift είναι 206 λίρες. Όταν τα εισιτήρια κυκλοφόρησαν το περασμένο καλοκαίρι, καταγράφηκε αύξηση 15% στις δαπάνες για διασκέδαση στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαφήμιση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Η Emma Stone έχει παρακολουθήσει τρεις φορές το «The Eras Tour» της Taylor Swift: «Ήταν απίστευτα»

Η έκθεση της Barclays έχει αναλύσει τις μέσες πρόσθετες δαπάνες για τους Swifties που θα παρακολουθήσουν τις επερχόμενες συναυλίες της Taylor Swift στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων διαμονής (121 λίρες), μεταφοράς (110 λίρες) και επίσημων προϊόντων (78 λίρες).

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

• 206 λίρες για το εισιτήριο
• 121 λίρες για τη διαμονή
• 110 λίρες για μεταφορές
• 78 λίρες για επίσημα προϊόντα
• 60 λίρες για γεύμα πριν τη συναυλία
• 56 λίρες για ένα νέο outfit
• 216 λίρες σε πρόσθετα έξοδα όπως αλκοόλ, ανεπίσημα προϊόντα, CD, βινύλια και βραχιόλια φιλίας

Η Barclays προβλέπει ότι η μέση συνολική δαπάνη των 878 λιρών ανά θαυμαστή θα συνεισφέρει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο λίρες στη βρετανική οικονομία.

Το συγκεκριμένο ξεπερνά τις σχεδόν 400 λίρες που συνήθως ξοδεύει κανείς για να παρευρεθεί κανείς σε ένα σε γάμο στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και τα 780 λίρες για για ένα bachelor ή bachelorette πάρτι.

Διαφήμιση

Ο Peter Brooks, επικεφαλής επιστήμονας συμπεριφοράς της Barclays, συνέκρινε το τεράστιο και αφοσιωμένο κοινό της Taylor Swift με τους Beatles στην κορύφωση της Beatlemania.

Ο Tom Corbett, επικεφαλής χορηγιών ομίλου στην Barclays, δήλωσε: «Οι θαυμαστές πηγαίνουν όλο και πιο πολύ σε εμπειρίες που τους αγγίζουν σε προσωπικό επίπεδο, μετατρέποντας κάθε συναυλία σε μία πιθανή καλοκαιρινή εξόρμηση, κάθε εισιτήριο σε μία αγαπημένη ανάμνηση και κάθε εκδήλωση σε μία ευκαιρία να ξοδέψουν χρήματα σε νέα ρούχα, φαγητό και προϊόντα.»

Η περιοδεία «The Eras Tour» της Taylor Swift έχει ήδη γίνει η πρώτη περιοδεία στην ιστορία που έχει ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο σε εισπράξεις στην ιστορία της μουσικής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Taylor Swift: Στο πλευρό της Beyoncé στην πρεμιέρα της ταινίας «Renaissance»

Η περιοδεία είχε σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομία των ΗΠΑ και πρόσθεσε επιπλέον 0,2 ποσοστιαίες μονάδες ΑΕΠ στην οικονομία της Σιγκαπούρης – περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με το Business Matters, μέχρι τον Νοέμβριο του 2023 είχαν πουληθεί 4,35 εκατομμύρια εισιτήρια για τις 60 συναυλίες του «The Eras Tour». Η περιοδεία συγκέντρωσε επίσης 200 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από τις πωλήσεις επίσημων προϊόντων.

Διαφήμιση

Τελευταία Νέα

Γιατί ο Mick Jagger πίστευε ότι το rock and roll έχει πεθάνει

Η σκληρή άποψη του Mick Jagger για το rock...

Charlie Puth: Ευχαριστεί την Taylor Swift που τον ενθάρρυνε να γράψει ένα «από τα πιο δύσκολα» τραγούδια του

Ο Charlie Puth ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το νέο τραγούδι...

Η Billie Eilish χαρακτηρίζει το «Hit Me Hard And Soft» το «πιο γνήσιο» άλμπουμ της

Η Billie Eilish αισθάνεται ότι για πρώτη φορά δημιούργησε ένα άλμπουμ που την αντικατοπτρίζει απόλυτα. Η Billie Eilish δεν είναι...

Top Stories

Άννα Βίσση: Ολόγραμμα στο φουτουριστικό music video του «Χρυσόψαρα»

Pop αισθητική, εκρηκτικές χορογραφίες και fashion statement εμφανίσεις με...

Billie Eilish: Ξαναγράφει τους κανόνες της pop με το νέο άλμπουμ «Hit Me Hard And Soft»

Η Billie Eilish πειραματίζεται και ωριμάζει καλλιτεχνικά στα 10...

Η Μαρίνα Σάττι κυκλοφορεί το νέο EP «P.O.P.» – Μία ελληνική ανατροπή

Η Μαρίνα Σάττι πρωταγωνιστεί στην επέλαση της ελληνικής «P.O.P.»...

Kendrick Lamar: Το «Not Like Us» κάνει ντεμπούτο στο No. 1 του Billboard Hot 100

Το τέταρτο No. 1 στην καριέρα του Kendrick Lamar. Η...