Η προωθητική ενέργεια της Beyoncé για το νέο άλμπουμ της «Act II: Cowboy Carter».
Στις 20 Μαρτίου, η Beyoncé έκανε μία ανάρτηση στις ιστορίες του λογαριασμού της στο Instagram με τις συντεταγμένες του Μουσείου Guggenheim της Νέας Υόρκης.
Σύμφωνα με τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στη συνέχεια στο διαδίκτυο, στην πρόσοψη του κτιρίου προβλήθηκε μία διαφήμιση για την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ της «Act II: Cowboy Carter».
Η προβολή περιλάμβανε επίσης ένα απόσπασμα από μία ανάρτηση που έκανε η τραγουδίστρια για το «Cowboy Carter» νωρίτερα αυτή την εβδομάδα: «Αυτό δεν είναι country άλμπουμ. Αυτό είναι ένα άλμπουμ της Beyoncé.»
Σε αρκετά άλλα μεγάλα μουσεία τέχνης της Νέας Υόρκης έγινε η προβολή της ίδιας διαφήμισης, μεταξύ των οποίων το Whitney Museum, το New Museum και το Museum of Arts and Design.
Ωστόσο, το Guggenheim ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε ότι η Beyoncé θα χρησιμοποιούσε το μουσείο για την προώθηση του νέου άλμπουμ της.
«Το Guggenheim δεν ενημερώθηκε και δεν εξουσιοδότησε αυτή την ενέργεια», δήλωσαν εκπρόσωποι του μουσείου.
«Ωστόσο, καλούμε το κοινό – συμπεριλαμβανομένης της Beyoncé και των αφοσιωμένων θαυμαστών της – να επισκεφθούν το μουσείο από τις 16 έως τις 20 Μαΐου, όπου θα παρουσιάσουμε προβολές της καλλιτέχνιδας Jenny Holzer στην πρόσοψη του εμβληματικού κτιρίου μας για να γιορτάσουμε τα εγκαίνια της μεγάλης έκθεσης της», συνέχισαν.
Φαίνεται ότι η προβολή ήταν μικρής διάρκειας, αφού πολλοί από τους θαυμαστές που έσπευσαν στο σημείο ανέβασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες με κενή την πρόσοψη του μουσείου.
Ενώ το Guggenheim αρνήθηκε την ανάμειξη στην προωθητική ενέργεια της Beyoncé, φρόντισε να εκμεταλλευτεί τη δημοσιότητα μία και ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα μία εικόνα του πίνακα «Τρία Άλογα Πίνουν» (1910) του Franz Marc του 1910, γράφοντας στη λεζάντα τους πρώτους στίχους από το single «Texas Hold ‘Em» της τραγουδίστριας: «Αυτό δεν είναι το Τέξας»
Το Museum of Arts and Design διευκρίνισε παρομοίως ότι δεν συμμετείχε στην ενέργεια.
«Όμως είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την Beyoncé να αναδεικνύει σημασία των μουσείων στο πολιτιστικό τοπίο», ανέφεραν εκπρόσωποι του μουσείου.
«Η επιρροή της αναμφίβολα ανοίγει πόρτες σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους να εξερευνήσουν και να εκτιμήσουν τη δημιουργικότητα των Μαύρων, όπως της πρωτοποριακής καλλιτέχνιδας κλωστοϋφαντουργίας Sonya Clark, της οποίας η ολοκληρωμένη έρευνα “Sonya Clark: We Are Each Other”, εγκαινιάζεται αυτό το Σαββατοκύριακο στο MAD», συνέχισαν.
Το Whitney Museum δήλωσε επίσης: «Ευχόμαστε στην Beyoncé καλή επιτυχία με το άλμπουμ της και ανυπομονούμε να τη δούμε σύντομα στο Whitney Biennial».
Το νέο country άλμπουμ «Act II: Cowboy Carter» της Beyoncé θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή 29 Μαρτίου.
Promo for Beyoncé's ‘Cowboy Carter’ outside of the Guggenheim Museum in NYC.
“THIS AIN'T A COUNTRY ALBUM. THIS IS A ‘BEYONCÉ’ ALBUM.” pic.twitter.com/IYRtRQ1nLZ
— Pop Crave (@PopCrave) March 21, 2024
Promo for Beyoncé's ‘Cowboy Carter’ outside the Museum of Arts and Design and Union Square. pic.twitter.com/cXGgC0wvQs
— Pop Crave (@PopCrave) March 21, 2024