Η Beyoncé κινείται σε country ρυθμούς στο «Renaissance: Act II» – Τα δύο νέα τραγούδια «Texas Hold ‘Em» και «16 Carriages»
Η Beyoncé επιβεβαίωσε επιτέλους την κυκλοφορία του δεύτερου μέρος της τριλογίας που είχε ανακοινώσει το 2022, λίγα δευτερόλεπτα μετά την εμφάνισή της σε μία ξεκαρδιστική διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2024.
Το νέο άλμπουμ της «Renaissance: Act II» αναμένεται να κυκλοφορήσει από τις Parkwood Entertainment / Sony Music στις 29 Μαρτίου.
Επιπλέον, η Beyoncé κυκλοφόρησε δύο νέα τραγούδια στις ψηφιακές πλατφόρμες με τους τίτλους «Texas Hold ‘Em» και «16 Carriages», αποκαλύπτοντας ότι το «Renaissance: Act II» θα κινηθεί σε country ρυθμούς.
Το «Texas Hold ‘Em» ξεκινά με έναν χαρακτηριστικό country ρυθμό. Το άνοιγμα με το μπάντζο δίνει στη συνέχεια τη θέση του σε ένα δυναμικό beat που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις.
Το «16 Carriages» είναι ακόμα πιο δελεαστικό ως ένδειξη του πού μπορεί να κατευθύνεται η Beyoncé στο «Act II».
Στην αρχή, ακούγεται πολύ περισσότερο σαν ένα τραγούδι της Joni Mitchell παρά ένα τραγούδι της Shania Twain και ακόμη και όταν μπαίνει διπλή steel κιθάρα, είναι χαμηλών τόνων και γλυκά
Ωστόσο, το τραγούδι που αφορά κυρίως το γεγονός ότι η Beyoncé έγινε ένα άλογο εργασίας που το καβάλησαν πολύ σκληρά πριν προλάβει να γίνει έφηβη. Είναι μία από τις παλαιότερες ιστορίες στον κόσμο, ή τουλάχιστον η παλαιότερη στον χώρο του θεάματος – και μία ιστορία που κάνει ένα καλό κάντρι τραγούδι.
Το «16 Carriages» γράφτηκε από τους Dave Hamelin και Atia Boggs. Το «Texas Hold ‘Em» γράφτηκε από την Elizabeth Lowell Boland και συμμετέχει η Rhiannon Giddens στο μπάντζο και τη βιόλα.
Και στα δύο τραγούδια η παραγωγή έγιναν από τον βετεράνο παραγωγό Raphael Saadiq μαζί με τη Solange Knowles.
Εκτός από αυτά τα δύο ονόματα, δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι κοινό μεταξύ των άλλων παραγωγών και συνδημιουργών που έχει συγκεντρώσει η Beyoncé για το «Act II».
Υπάρχει ένας από τους σύγχρονους μεγάλους της soul, ο Raphael Saadiq και οι Καναδοί αφθονούν με την Bülow και του πρώην frontman των Stills, Dave Hamelin, ο οποίος είχε συμμετάσχει στη δημιουργία του «Alien Superstar» από το «Renaissance»
Το «Renaissance: Act I» κυκλοφόρησε στα τέλη του Ιουλίου του 2022 και περιείχε επιτυχίες όπως τα «Break My Soul», «Cuff It» και «America Has A Problem», αντλώντας έμπνευση σε μεγάλο βαθμό από την dance και club κουλτούρα.
Η Beyoncé προώθησε το άλμπουμ με την παγκόσμια περιοδεία «Renaissance World Tour», στο πλαίσιο της οποίας έδωσε 39 συναυλίες. Η περιοδεία έσπασε ρεκόρ αποφέροντας έσοδα άνω των 579 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως.
Το περασμένο φθινόπωρο κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους η ταινία «Renaissance: A Film By Beyoncé», που καταγράφει το ταξίδι της περιοδείας, από την έναρξη του σχεδιασμού της και την πρώτη συναυλία στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, μέχρι το μεγαλοπρεπές φινάλε στο Κάνσας Σίτι του Μιζούρι.
Την εντυπωσιακή παραγωγή του «Renaissance: A Film By Beyoncé» παρακολούθησαν πάνω από 2,7 εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι έσπευσαν στους κινηματογράφους για να απολαύσουν το Club Renaissance.