Η Lana Del Rey φωτογραφίζεται φορώντας μερικά από τα πιο περιζήτητα κομμάτια της συλλογής της SKIMS.
Η μάρκα shapewear SKIMS της Kim Kardashian συνεχίζει να κυριαρχεί στη βιομηχανία της μόδας με τα καινοτόμα σχέδιά της και τις συνεργασίες με διασημότητες. Αυτή τη φορά, επέλεξε τη μοναδική Lana Del Rey για να γίνει το πρόσωπο της καμπάνιας για την πολυαναμενόμενη συλλογή της για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Πρόκειται για μία ακόμη επιτυχημένη συνεργασία με καλλιτέχνες από τον χώρο της μουσικής για το brand της Kim Kardashian.
Η SKIMS έχει επιστρατεύσει ήδη για τις καμπάνιες της ονόματα όπως η Rosalía, η Ice Spice, η PinkPantheress και η SZA, καθεμία από τις οποίες εκπροσώπησε διαφορετικές πτυχές της θηλυκότητας και του προσωπικού στυλ.
Στις 18 Ιανουαρίου, οι θαυμαστές πήραν μία πρώτη γεύση από τη συλλογή της SKIMS για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, με τη Lana Del Rey να φωτογραφίζεται φορώντας μερικά από τα πιο περιζήτητα κομμάτια της σειράς.
Από το αγαπημένο κορμάκι Fits Everybody μέχρι το αξιολάτρευτο Heart-Print Sleep Set, η συλλογή περιλαμβάνει 29 εσώρουχα περιορισμένης έκδοσης, σετ ύπνου και loungewear σχεδιασμένα για να ταιριάζουν σε κάθε σωματότυπο και αισθητική.
Με τιμές που κυμαίνονται από 16 έως 124 δολάρια, οι καταναλωτές μπορούν επίσης να βρουν δώρα τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες για να γιορτάσουν την ημέρα του έρωτα.
Η Lana Del Rey εξέφρασε σε δήλωσή της τον ενθουσιασμό της για τη συνεργασία με τη SKIMS.
«Είμαι μεγάλη θαυμάστρια της SKIMS από την αρχή, οπότε το γεγονός ότι συμμετέχω στην καμπάνια της για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολύ συναρπαστικό», είπε.
«Η συλλογή τους είναι τόσο όμορφη και ονειρική και αυτό έκανε τη συνεργασία με τη (φωτογράφο) Nadia Lee Cohen για το δημιουργικό κομμάτι τόσο διασκεδαστική. Ελπίζω να σας αρέσει όσο και εμένα», πρόσθεσε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Lana Del Rey εξήγησε μιλώντας στη Vogue πώς προέκυψε η συμμετοχή στη νέα καμπάνια της SKIMS της Kim Kardashian.
«Ήταν μία ωραία σύμπτωση. Στην πραγματικότητα είχα ρωτήσει μία κοινή φίλη, την Tracey Cunningham, αν υπήρχε τρόπος να βρούμε ένα από τα φορέματα Swarovski (της SKIMS) που είχαν εξαντληθεί», περιέγραψε.
«Την ίδια στιγμή, μία φίλη της Tracy Romulus με ρώτησε αν θα με ενδιέφερε να κάνω μία καμπάνια», αποκάλυψε.
«Έτσι, όλα συνέβησαν ακριβώς την ίδια στιγμή, κάτι που εξέλαβα ως ένα απρόσμενο σημάδι. Και είπα: “Ναι, οπωσδήποτε”. Δεν δίστασα πραγματικά. Εγώ και οι φίλες μου ήμασταν αρκετά ενθουσιασμένοι, στην πραγματικότητα», συνέχισε.
Η SKIMS ιδρύθηκε το 2019 και έχει γίνει συνώνυμο των άνετων, κολακευτικών εσωρούχων που απευθύνονται σε ποικίλα σχήματα και μεγέθη.
Προσφέροντας μία ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως σουτιέν, shapewear, loungewear και μαγιό, η SKIMS στοχεύει στη δημιουργία ειδών ένδυσης που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε άνθρωπο να νιώθει αυτοπεποίθηση και ασφάλεια στο σώμα του.
Με τη συνεχή ανάπτυξη και την επιτυχία της SKIMS, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η επιρροή της Kim Kardashian εκτείνεται πολύ πέρα από την ψυχαγωγία, φτάνοντας στους τομείς της επιχειρηματικότητας και της μόδας.
Η νέα συλλογή της SKIMS για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου θα κυκλοφορήσει στο εμπόριο στις 23 Ιανουαρίου.
Δείτε παρακάτω τα παρασκήνια από τη φωτογράφηση της Lana Del Rey για τη νέα καμπάνια της SKIMS.