Οι Stray Kids, ITZY, NMIXX και J.Y. Park ενώνουν τις δυνάμεις τους για να σκορπίσουν K-pop μαγεία.
Τρία συγκροτήματα της JYP Entertainment – οι Stray Kids, οι ITZY και οι NMIXX – και ο ιδρυτής της εταιρείας J.Y. Park συνεργάζονται σε ένα νέο τραγούδι με τίτλο «Like Magic».
Το τραγούδι, το οποίο κυκλοφόρησε μαζί με ένα φουτουριστικό music video, είναι μία συνεργασία με τη Coca-Cola, στο πλαίσιο των ενεργειών προώθησης του νέου αναψυκτικού χωρίς ζάχαρη Coca-Cola K-Wave, σύμφωνα με την Korea Times.
Η Coca-Cola ανακοίνωσε ότι η Coca-Cola K-Wave θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη έκδοση σε μία ειδική συσκευασία «Specialty Box» σε 36 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Νότια Κορέας, της Ιαπωνίας, της Γαλλίας και της Σιγκαπούρης.
Το Coca-Cola Zero Sugar K-Wave Limited Edition Specialty Box περιέχει τέσσερα κουτάκια Coca-Cola Zero Sugar με μοναδικές γεύσεις φρούτων.
Επίσης, περιλαμβάνεται ένα πακέτο 3D αυτοκόλλητων και κάθε box set παρέχει αποκλειστική πρόσβαση μέσω streaming στην πολυαναμενόμενη συναυλία της Coca-Cola K-Wave στο Incheon της Νότιας Κορέας.
Οι λεπτομέρειες για τη συναυλία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Η Coca-Cola K-Wave είναι «μια έκρηξη K-Pop μαγείας με φρουτώδηγεύση», σύμφωνα με το Lifestyle Asia.
«Το προϊόν περιορισμένης έκδοσης θα προσφέρει καινοτόμες εμπειρίες στο κοινό μας που λατρεύει την K-pop», δήλωσε στους Korea Times ο Kwon Jung-hyun, brand manager της Coca-Cola Korea.
«Αυτό το προϊόν ειδικής έκδοσης θα αναδείξει επίσης υπό νέο πρίσμα την επιρροή της K-pop σε άλλους πολιτισμούς», συμπλήρωσε.
Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για τον σχεδιασμό των συσκευασιών της Coca-Cola K-Wave αντανακλούν την κουλτούρα των νέων παγκοσμίως και απευθύνονται ειδικότερα στους θαυμαστές της κορεατικής pop μουσικής και της K-culture.
Το αγγλικό λογότυπο της Coca-Cola K-Wave και ο αντίστοιχος κορεατικός όρος είναι τυπωμένα σε κάθε κουτί.
Τα δυναμικά σχέδια προσφέρουν στους καταναλωτές μία ζωντανή και ζωντανή εμπειρία, σαν να βυθίζονται σε μία ζωντανή συναυλία με τους αγαπημένους τους K-pop καλλιτέχνες.
Στο πλαίσιο αυτής της κυκλοφορίας, η Coca-Cola συνεργάστηκε με την JYP Entertainment – μία από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες της Νότιας Κορέας, γνωστή για την ανάδειξη κορυφαίων K-Pop συγκροτημάτων όπως οι Wonder Girls, TWICE και Stray Kids, μεταξύ άλλων.
Το «Like Magic» από τους Stray Kids, ITZY, NMIXX και J.Y. Park κυκλοφόρησαν μέσω της Coca-Cola Creations – μιας καινοτόμου πλατφόρμας που στοχεύει στη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τους καταναλωτές.
Το Coca-Cola Zero Sugar K-Wave Limited Edition Specialty Box κοστίζει 8,95 δολάρια, με κάθε καταναλωτή να μπορεί να αγοράσει έως τέσσερα πακέτα.
Η εκδήλωση για την παρουσίαση της Coca-Cola K-Wave πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Fairmont Ambassador Seoul την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου με την παρουσία του πενταμελούς γυναικείου συγκροτήματος ΙΤΖΥ της JYP.